حیات وحش حیرت انگیز؛ ببر غووول پیکر جوری به گوزن شبیخون زد که ببینی کف کردی! (ویدیو)

در ویدیو امروز بر بنگال وحشیانه گوزن رو از آب میکشه بیرون و یل میکنه!

شایانیوز- یکی از جذاب ترین گونه های مستند موضوع حیات وحش هست. در مستند های حیات وحش اغلب به سراغ لحظه های شکار می روند. در حیات وحش به پدیده های عجیب و زیبایی بر می خوریم. جدال برای زنده ماندن، تولد و شکار. حیوانات با توانایی های عجیبشون تلاش می کنند تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک برنده وجود داره.

ببر بنگال (Bangal Tiger) از خطرناک ترین جانوران در دسته گربه سانان به شمار می رود. این حیوان بزرگ در هند و بنگلادش زندگی می کند. اما در دیگر مکان های دنیا هم زیست می کند. ببر بنگال دومین گونه ببر عظیم الجثه در جهان است.  ببر بنگال یکی از شش نژاد ببر موجود در حیات وحش است که در مقایسه با دیگر گونه ها از جمعیت بیشتری برخوردار است. در گذشته هشت زیرگونه ببر وجود داشته اما سه گونه از آن ها در طول قرن بیستم منقرض شدند.

ببر های بنگال به علت جثه بزرگی که دارند معمولاً نمی‌ توانند در مسیر ‌های طولانی به دنبال طعمه خود بروند. به همین خاطر آن ها معمولا آرام به شکار نزدیک شده تا در زمان مناسب به او حمله ور شوند. ببر دندان های تیز خود را از پشت گردن طعمه فرو کرده و پس از اینکه شکار را خفه کرد لاشه را به قلمرو خود می برد. گراز وحشی، گاومیش و بیشتر پستانداران سم دار غذای اصلی ببر ها را تشکیل می دهند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *