تیتر خبرها

حیات وحش حیرت انگیز؛ گله گرگ های خونخوار گوزن نگون بخت رو به دندون کشیدن! (ویدیو)

در ویدیو امروز گله گرگ های درنده گوزن رو شکار میکنن و بعد یه لقمه میخورنش.

شایانیوز- یکی از جذاب ترین گونه های مستند موضوع حیات‌وحش هست. در مستند های حیات وحش اغلب به سراغ لحظه های شکار می روند. در حیات وحش به پدیده های عجیب و زیبایی بر می خوریم. جدال برای زنده ماندن، تولد و شکار. حیوانات با توانایی های عجیبشون تلاش می کنند تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک برنده وجود داره.

گرگ ها یکی از مرموز ترین حیوانات حیات وحش هستند. گرگ ها در  خانواده سگ سانان قرار دارند و انواع آنها در جهان زندگی می کنند. گرگ خاکستری یا گرگ معمولی مشهورترین نوع گرگ به حساب می آید. تعدادی از محققان اعتقاد دارند گرگ خاکستری کمک  زیادی به ایجاد نظم در اکوسیستم می کند. این حیوان می تواند انواع گسترده ای از حیوانات از جوندگان کوچک تا حیوانات متوسط و حتی بزرگ را شکار کند. گرگ ها به سراغ شکار بوفالو، گوزن، خرس و می روند.

گرگ ها بیشتر به صورت گروهی شکار می کنند، به ویژه زمانی که شکار حیوان بزرگی باشد. این حیوانات زمانی شکار زخمی ببینند دیگر به سراغ حیوان سالم نمی روند. جالب است بدانید که گرگ خاکستری معمولا به طعمه بی حرکت حمله نمی کند بلکه اگر لازم باشد برای ساعت ها یا روزها منتظر می ماند تا جانور حرکت و او را تعقیب کند! غذای گرگ‌ انواع گوسفند، بز ، آهو و گوزن هست اما گاهی به سراغ جانوران کوچک‌ مانند خرگوش صحرایی، لاشه و زباله‌ می‌رود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *