خانم بازیگر اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند!

در این پست خانم بازیگر اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند! را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

خانم بازیگر اولین سفیر جهانی برند لوکس گوچی از هند!

آلیا بات، خانم بازیگر در حالی که برای اولین نقش خود در هالیوود آماده می‌شود، به عنوان اولین سفیر جهانی خانه مد گوچی از هند انتخاب شده است.

وقت صبح– آلیا بات بازیگر محبوب ۳۰ ساله به عنوان اولین سفیر جهانی برند گوچی از هند انتخاب شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آلیا بات برای اولین حضور خود در هالیوود با فیلم «Heart of Stone» آماده می‌شود. این خانم بازیگر ۳۰ ساله که به عنوان اولین سفیر جهانی خانه مد گوچی انتخاب شده است خود را «مفتخر» خطاب کرده است.

آلیا بات دستاورد بزرگ خود را همراه با انتشار چند عکس با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این خانم بازیگر درباره این همکاری نوشت:

«من مفتخرم که نماینده خانه مد گوچی نه تنها در هند بلکه در صحنه جهانی هستم. میراث گوچی همیشه الهام‌بخش من بوده و من را مجذوب خود کرده است. مشتاقانه منتظر نقاط عطف بسیاری هستم که با همکاری گوچی خلق خواهیم کرد.»

ستایش‌ها از دست آورد بزرگ خانم بازیگر!

به محض اینکه آلیا این خبر بزرگ را به اشتراک گذاشت، رسانه‌های اجتماعی او مملو از پیام‌های تبریک بیشماری شدند. طرفداران و حتی سایر ستارگان بالیوود شروع به ستایش از این خانم بازیگر برای موفقیت بزرگش کردند.

از افراد مشهوری که به این بازیگر ۳۰ ساله تبریک گفتند می توان به آنوشکا شارما، جانهوی کاپور، وانی کاپور، نیتو کاپور، بیپاشا باسو و بومی پدنکار اشاره کرد.

از طرفی دوست صمیمی او، آکانشا راجان نیز از آلیا تمجید کرد. او در بخش نظرات این پست اینستاگرامی نوشت: «من تنها به این دلیل در اینستاگرام هستم تا هر روز با دیدن موفقیت‌های تو شگفت زده شوم.»

درست مانند دیپیکا پادوکن و پریانکا چوپرا، آلیا بات نیز در تلاش است تا راه خود را به هالیوود هموار سازد.

این دومین دستاورد بزرگی است که آلیا در سال جاری به دست آورده است. چند روز پیش، او اولین حضور رویایی خود را در بزرگترین رویداد مد جهان، مت گالا را انجام داد.

در عرصه کاری، آلیا بات قرار است امسال اولین حضور خود در هالیوود را با فیلم «Heart of Stone» در کنار بازیگرانی مشهوری مانند گال گدوت و جیمی دورنان انجام دهد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1716206442 2028071

عزای عمومی شهادت رییس جمهور + تعطیلی و لغو برنامه ها

در این پست عزای عمومی شهادت رییس جمهور + تعطیلی و لغو برنامه ها را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *