تیتر خبرها

خبری فوق العاده خوش برای کاربران شیبا و دوج کوین!

ارزهای دیجیتال همیشه پر از شگفتی است و امسال نیز تفاوتی ندارد. با انفجار میم کوین ها، Dogecoin و Shiba Inu Coin خبرساز شده اند!

شایانیوز- بازار ارزهای دیجیتال همیشه پر از شگفتی است و امسال نیز تفاوتی ندارد. با انفجار میم کوین ها، Dogecoin و Shiba Inu Coin خبرساز شده اند، برند رالف لورن از این پس در فروشگاه‌های میامی خود، شیبا و دوج را به‌عنوان راه پرداخت می‌پذیرد. رالف لورن با پذیرش انواع ارزهای دیجیتال در فروشگاه شیک و مد روز خود در صحنه ارزهای دیجیتال سروصدایی به پا کرده است. این یک نقطه عطف برای این شرکت به عنوان نخستین برندی است که از پرداخت‌های ارز دیجیتال در این ایالت استقبال می‌کند.این فروشگاه با همکاری بیت‌پی، طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم و پولیگان درکنار شیبا و دوج را به‌عنوان راه پرداخت می‌پذیرد.

از طرفی  یک رقیب جدید ظاهر شده است: DigiToads (TOADS). تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این توکن رمزنگاری DeFi جدید می‌تواند تا پایان سال به یک دلار برسد و ۸۳۳۳ درصد از قیمت فعلی آن افزایش یابد. و داده‌های وب‌سایت کوین‌گلس نشان می‌دهد که در اتفاقی غیرمعمول، حدود ۲۷.۳میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته لیکوئید شدند. همچنین، ارزش قراردادهای تسویه‌نشده معاملات آتی این ارز دیجیتال به بیش از ۵۸۰میلیون دلار افزایش یافته است. به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از این لیکوئیدشدن‌ها پس از تغییر لوگوی پرنده توییتر به نماد دوج کوین رخ داده است.

با وجود افزایش دیروز، قیمت SHIB با مقاومت محلی در مرز ۰.۰۰۰۰۱۱۵۹ دلار مواجه شد. در حال حاضر نرخ در وسط کانال قرار دارد و احتمال مشاهده هرگونه حرکت تند تا پایان روز کم است و اگر خریداران بخواهند از ابتکار عمل استفاده کنند، باید نرخ را به ۰.۰۰۰۰۱۱۵۰ دلار برگردانند و بالاتر از آن را ثابت کنند. فقط در این صورت، احتمال مشاهده شکست کانال و به دنبال آن یک انفجار به منطقه ۰.۰۰۰۰۱۲۰ دلاری وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *