تیتر خبرها

خرس های بیت کوین چرا حمله ور شده اند؟

Bitcoin

گرچه احساسات خرسی بر بازار غالب است، سرمایه‌گذاران همچنان بازار را ترک نمی‌کنند…

شایانیوز- گرچه احساسات خرسی بر بازار غالب است، سرمایه‌گذاران همچنان بازار را ترک نمی‌کنند. از دیدگاه آنچین، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران در انتظار تشکیل کف در بازار هستند.

ارزش بازار ۷۰٪ از سقف خود فاصله گرفته و این در حالی است که این رقم برای استیبل‌کوین‌ها منفی ۱۱٪ است. موجودی استیبل‌کوین‌ها در صرافی‌ها نصف ارزش موجودی بیت‌کوین Bitcoin صرافی‌هاست و این دارایی‌ها می‌توانند باعث رشد قیمت دارایی‌های دیجیتال شوند و در واقع مسئله اصلی زمان وقوع آن است.

در آنالیز قبلی بیت‌کوین گفته شد سفارشات خرید در محدوده ۲۰ هزار دلار کاهش چشمگیری را تجربه کرده است و احتمالا قیمت این سطح را از دست خواهد داد.

قیمت پس‌ از شکست این سطح می‌تواند محدوده رنج بین ۱۸ تا ۲۰ هزار دلار را تشکیل دهد و مدتی را در این محدوده سپری کند. برای اطمینان نسبت به خروج از محدوده ذکرشده، حتما باید منتظر تایید در تایم‌فریم‌های بالاتر باشیم تا از شکست‌های کاذب آسیب نبینیم.

۲.۵۱ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.بیت‌کوین با افت حدود ۲ درصد به قیمت ۱۹ هزار و ۱۵۰ دلار و اتریو‌م با کاهش بیش از ۱ درصد به قیمت هزار و ۴۲ دلار معامله می‌شوند.سایر رمزارزهای مشهور مانند شیبا اینو ریپل و کاردانو نیز شاهد افت قیمت بودند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *