خرید عطر ادکلن فرانک الیور نیچر زنانه ادوپرفیوم

خرید عطر ادکلن فرانک الیور نیچر زنانه ادوپرفیوم

معرفی عطر ادکلن فرانک الیور نیچر زنانه ادوپرفیوم – Franck Olivier Nature EDP

عطر ادکلن فرانک الیور نیچر زنانه ادوپرفیوم – Franck Olivier Nature EDP عطری خنک است. عطر نیچر، عطر زنانه جذابی است که در سال ۲۰۰۸ با برند Franck Olivier در بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر فرانک الیور نیچر به عنوان عطری همه کاره مناسب مکان های عمومی و مجالس خصوصی است. و با رایحه ای شاداب و نشاط آور برای بانوان سرزنده و بازیگوش مناسب می باشد. که اعتماد به نفس و عزت نفس بالای آن ها را نمایان خواهد کرد.

خرید عطر ادکلن فرانک الیور نیچر زنانه ادوپرفیوم

عطر نیچر با رایحه خنک و دل انگیز مناسب روزهای گرم تابستان و بهار است. عطر نیچر فرانک الیور سرشار از نت های تازه و آبدار میوه ای با تک نوازی لیچی به عنوان یک رایحه تابستانی تند و تازه مناسب دفتر کار است. ادو پرفیوم نیچر در گروه بویایی گلی میوه ای قرار داشته که با ماندگاری و پراکندگی مناسبی که دارد، گزینه مناسبی برای خریدار است.

رایحه های به کار برده شده در عطر ادکلن Franck Olivier Nature EDP

عطر Nature دارای آکوردهای تازه، معطر، تند و شیرین از نت های میوه ای، مرکباتی، گلی، ادویه ای و گیاهان سبز است. در اولین انفجار در کنار مرکبات، نت های سبز پرورش می یابند. در قلبی فلورال شاهد عطرافشانی گل های یاس، فریزیا و گل بنفش هستیم، که با نت غالب دارچین پوشش داده می شود. و البته با ترکیدن شدید سیب به سرعت رام تر می شود. هنگامی که سیب محو شد، لیچی غالب می شود. اما با گذشت زمان، چوب صندل توسعه یافته و به ادکلن زنانه نیچر رایحه گرم و ملایمی می بخشد. به طور کلی روایح به کار رفته در نت های سه گانه عطر ادکلن فرانک الیور نیچر زنانه اصل به ترتیب زیر است:

  • پیش رایحه: ترنج، لیمو ترش، هلو صورتی، سرخالو، گل جعفری
  • میان رایحه: گل برف، گل یاس، یاس بنفش، دارچین، سیب
  • پس رایحه: مشک، چوب صندل سفید، سدر

 

برای خرید عطر ادکلن فرانک الیور نیچر زنانه ادوپرفیوم اینجا کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *