خشم رونالدو از نیمکت نشینی؛ جشن تعطیل!

رونالدو در جشن پرتغالی ها پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شرکت نکرد.

تیم ملی پرتغال شب گذشته در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و با نتیجه ۱-۶ برابر این تیم به پیروزی رسید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گونچالو راموس در غیاب رونالدو ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد در اولین حضورش در ترکیب اصلی پرتغال سه گل به ثمر برساند تا رکوردی جذاب را به نام خودش به ثبت رسانده باشد. 

فرناندو سانتوس تصمیم گرفت در این بازی از رونالدو استفاده نکند و او را روی نیمکت قرار داد، تصمیمی که به وضوح به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامد. این اولین بار پس از یورو ۲۰۰۸ بود که رونالدو در یک دیدار پرتغال کار را از روی نیمکت آغاز می‌کرد. 

این ستاره سابق منچستریونایتد در دقیقه ۷۳ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و یک گل نیز زد که به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد. 

g2mewklo

 

تصاویر منتشر شده از پایان این دیدار نشان می‌دهد که در حالی که تمامی بازیکنان پرتغال مشغول خوشحالی و ابراز احساسات به هواداران حاضر در ورزشگاه بودند، رونالدو از آنها فاصله گرفته است و به تنهایی به سمت رختکن می‌رود و در شادی آنها حضور ندارد.

qk1ceupt

هیچ یک از بازیکنان پرتغال او را همراهی نمی‌کند و همه ترجیح دادند که پس از پایان این پیروزی پر گل در زمین بمانند و در کنار هم خوشحالی کنند. بسیاری معتقد هستند که این رفتار نشانگر خشم رونالدو از نیمکت نشینی و در عین حال فاصله او با سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *