خواسته گل محمدی از پدیده پرسپولیس!

محمد عمری سرانجام در هفته هشتم در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس به میدان رفت.

محمد عمری بازیکن ۲۲ ساله و محصول آکادمی پرسپولیس که از ابتدای فصل قبل در تیم بزرگسالان تمرین و چند دقیقه ای نیز بازی کرد، این فصل به مهره ای تبدیل شده که حالا پس از ۸ هفته در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ عمری که با توجه به سرعت بالایش همواره در پست وینگر، مدافعان کناری حریف را به زحمت انداخته، دیروز با تصمیم گل محمدی به عنوان مهاجم مکمل کنار لوکادیا به میدان رفت و آن چه را که یحیی از او خواسته بود به بهترین شکل ممکن انجام داد؛ دوندگی تا سر حد توان و فشار مضاعف به خط دفاعی سپاهان.

عمری که جانشین سروش رفیعی شده بود، با توجه به دوندگی بی امانی که داشت رفته رفته تحلیل رفت و در نیمه دوم کم کم با ضعف قوای بدنی مواجه شد اما یحیی او را ۸۵ دقیقه در زمین نگه داشت تا درنهایت در دقیقه ۸۵ جای خود را به سیامک نعمتی بدهد.

به هر روی در حالی که به نظر می رسد محمد عمری یکی از معدود عناصر سرعتی پرسپولیس محسوب می شود، به کار گیری او در دو گوش به عنوان وینگر می تواند مثمر ثمر تر باشد اما گویا یحیی گل محمدی قصد دارد به عنوان بازیکنی که خوب می دود از او در پست مهاجم مکمل بهره گرفته تا با استفاده از دوندگی بی امان او عرصه را به مدافعان حریف تنگ کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714989764 2020881

یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف

در این پست یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *