خودنمایی سینا مهراد با آبجی مدل و فن ژیگولش؛ زنِ ساعدم عاشق ریگی شده ناجووور!

ساعد سهیلی و سینا مهراد و دو دختر جذاب خاندان سهیلی حسابی تو سینما و تلویزیون طرفدار دارن و یه جورایی میشه گفت خانوادگی سینما رو قُرق کردن!

شایانیوز- سعید سهیلی خانواده جذابی دارد دوتا پسرش یعنی ساعد و سینا مهراد که هر دو جزو جذاب ترین بازیگران سینما و شبکه نمایش خانگی هستند. ساعد که ازدواج کرده و همسرش هم گلوریا خانوم هاردی است و یه پسر ۵ ساله هم داره سینا که ۳۱ ساله است هنوز مجرده و یه جورایی خیلی ها روش کراش دارند!

سعید خان البته دوتا دختر هم داره دختر بزرگه صبا خانوم سهیلی است که در عرصه هنر فعال است و در زمینه بازیگری و طراحی گرافیکی مشغول به کار هست. دختر دیگه سارا سهیلی که در عرصه مدلینگ فعالیت می کنند و به ادعای خودشون تو جهان هم خیلی شناخته شده هستند!

251756-Gahar-ir

سمت راست صبا سهیلی- سمت چپ سارا سهیلی

سارا خانوم سهیلی تو پیج شخصی شون خودشون رو اینطور معرفی کردن Miss Iran Middle East 2018 | Miss Iran Asia 2018 یعنی گویا خانوم تو سال ۲۰۱۸ زن شایسته ایران و حتی زن برتر آسیا بودند و ما خبر نداشتیم البته اینکه این عنوان رو چه کسی و یا موسسه ای به ایشون اعطا کرده مشخص نیست.

58

80377494_1491290824361214_8001058185478593147_n

وقتی زنِ ساعد سهیلی عشق شو جلو همه لو میده!

گفتیم که ساعد چند سالی است که با گلوریا ازدواج کرده و تو بیشتر مراسم ها و جشن ها در کنار همسرش حضور دارد که شاید به خاطر کراش فراوون دخترا رو ساعد جان خیلی هم بی دلیل نیست! تو ویدیویی که تو اکران فیلم فیلم روز صفر از ساعد و گلوریا منتشر شده خانم در باره ایفای نقش ساعد به جای عبدالمالک ریگی صحبت های جالبی می کنه و میگه که عاشق ریگی شده بود. که البته با خنده و حضار و واکنش جالب ساعد مواجه میشه!

باور می کنی گلوریا کلی از ساعد بزرگتره!

گلوریا ذاتاً خانوم جذاب و زیبایی هست و البته با مراقبت هایی که می کنه و استایل هایی که می زنه سعی می کنه همواره خوشگل به نظر بیاد. البته شاید یکی از دلایل این توجه بیش از اندازه گلوریا خانوم این باشه که حدود ۶ سال از ساعد بزرگتره و خانوم خیلی دلش نمی خواد که این اختلاف سنی شون تو ظاهر هم کالاً تو چشم بیاد و همه بفهمن!

گلوریا هاردی متولد ۱۱ بهمن دهه ۶۰ و حدود ۶ سال از ساعد بزرگتره او  فارغ‌التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است و علاوه بر فارسی به زبان های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی هم مسلط است.

ساعد+سهیلی

وقتی سینا مهراد با آبجی ساراش میشه کانون توجهات

اما سینا خان؛ آقای مهراد هم تقریباً تو تمامی مراسم ها و اکران هایی که حاضر میشه یه همراه داره! اما کی؟ بیاین تا بهتون بگم.  گویا خاندان سهیلی خیلی مواظب هستند که یه وقت کسی قاپ سینا رو ندزده واسه همین هر جا که میره یکی از خواهراش رو با خودش میبره البته بیشتر سارا خانوم رو. مدتی پیش هم آقای بازیگر برای یکی دیگر از این مراسمات سارا خانوم رو برده بود که خیلی مورد توجه قرار گرفتند. در مجموع سارا سهیلی به خوبی میدونه که با تیپ و ظاهری باید جلب توجه کنه و دقیقا میزنه تو هدف. در ادامه استایل او را مشاهده می کنید.

277502008_295449629329147_378520208759197534_n

Untitled

وقتی حضور سینا مهراد کنار فن ژیگولش حاشیه ساز میشه!

سینا مهراد قبل از حوادث اخیر شادروان رو در سینما اکران داشت در حاشیه یکی از اکران های مردمی تصویری از او منتشر شد که در کنار دو هوادار دختر ایستاده. هوادارانی که اصلا سر و وضع مناسبی ندارن و بیشتر باعث سوژه شدن سینا مهراد شدن. برخی از کاربران هم گفتند انگاری مهراد خواسته با اینا عکس بگیره نه اونا با این…!

205



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *