تیتر خبرها

خوشتیپی دیده نشده از شبنم قلی خانی بعد هم نشینی با خانومای اطواری؛ خونه زندگی لوکسشو!

شبنم قلی خانی بازیگر مشهور ایرانیه که به تازگی از استایل و ظاهر جدید و جذابش برای عید رونمایی کرد و مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- شبنم قلی خانی همیشه و همیشه از بازیگرای جذاب و با ابهتی بوده و هست که از ابتدای کارش هم هوادای زیادی داشته و هیچگاه تو حواشی و جنجالات ناجور نیوفتاده چرا که خودش نخواسته که چنین چهره ای باشه! شبنم قلی خانی با بازی در سریال “مریم مقدس” و در نقش مریم مقدس بود که دیده و شناخته شد. شبنم مقدس به مانند نقشش که نه، اما شبیه به نقشش در این زمانه هستش و درون و برونی مثبت تر از باقی همکاران خود داره. شبنم قلی خانی گرچه که این روزا کم کار و کمرنگ در شغلش شده، اما در اینستاگرام به خوبی فعالیت داره و این کمبود حضور رو به خوبی جبران میکنه! البته برای هوادارانش.

شبنم بانو در این فضای نامرئی و در صفحه خود بیش از ۱.۷ میلیون دنبال کننده داهر که تا ۹۹ درصد دوست دار خانوم خانوما هتسند و به ماند پیج مثلا بهاره رهنما نیست که با جمعی از کامنت های منفی روبرو باشید! شبنم قلی خانی اما در چند وقت اخیر تنوعی تو پیج جذابش داده و اون هم این بود که دیگه از تصاویر زیادی مثبت و معمولی دور کرده و عکس هایی از وی می بینیم که شاد و باکلاس و در لوکیشین های خاص هستند! البته که ظاهر و تیپ این بازیگر نیز متفاوت شده که در ادامه در پست جدیدیش مشاهده می کنید شبنم قلی خانی برای این عید متفاوت از همیشه استایل داره!

Untitled

شبنم قلی خانی و سفره هفت سینِ ساده اما لوکسش

Untitled

وقتی شبنم قلی خانی سعی بر مشهور کردن خاله جانش داره!

البته که این تنها تصویر منتشر شده از شبنم قلی خانی نبود و از اونجایی که به تازگی بسیاری از بازیگران خانوم مُد کردن که فامیل و دوست و آشنا رو هم در پیجشون بیارن و تگ کنن، باعث شدن تا اون اشخاص نیز به شهرت برسند و خب این وسط هرچی ژیگول تر بده باشه برنده تره!!

در ادامه تصویرذی از خاله شبنم قلی خانی مشاهده می کنید که شبنمِ سینمای ما در استوری ازش رونمایی کرد و تگش نمود.

Untitled

شبنم قلی خانی داره با مد و ترند میره جلو سرعتی! خانومِ اتو کشیده شد چه ژیگووول!

همونطور که گفتیم شبنم قلی خانی تا این چند وقت پیش پیجش یه پیج یکنواخت بود که هراز چند گاهی خانوم خانوما میرفتن آتلیه و تصاویری مصنوعی و معمولی از خود منتشر می کردند بلکه جذابیت داشته باشند اما حالا شبنم قلی خانی هم فهمیده با این چیزا نمیشه جذب فالوور کرد و دیگه مخاطب این مدل عکسای آتلیه ای رو دوست نداره! 

به همین سبب هم جهت تغییر سبک زندگی و هم جهت تغییر سبک پیجش اومد و کلی مسافرت رفت، جوری که خانوم بازیگر تبدیل به مارکوپلو شده بود و دائما در شهر های مختلف دیده میشد. اما خب خشک و خالی که نمیشه! شبنم قلی خانی در این سفرها اومد و عکسای خودمونی اما تو لوکیشنای خوشگل گرفت و به اشتراک گذاشت. میدونید که کاربران امروزی چنین مواردی رو بیشتر دوست دارند و استقبال می کنند تا کوهی از تصاویر ژورنالیه عصا قورت داده!!

shabnamgholikhani_333250198_599001891687681_7131497784375608970_n

Untitled (2)

کمال همنشینی که در شبنم قلی خانی اینطور عجیب اثر کرد

اما جدا از این مسائل قطعا نشست و برخواست با آدمای مختلفه که ممکنه فردی رو تبدیل به فردی دیگه کنه. شبنم قلی خانی هم مدتی پیش برای اکران خصوصی فیلم “شین” حضور پیدا کرد و خانوم بازیگر ناباورانه استایل زد. وی در عین حال که سعی داشته تا لباسی متفاوت از استایل های معمولیش داشته باشه، اما از نامتعارف پوشی دوری کرد و هر چند که شاید این سبک تیپ به مذاق هر کسی خوش نیاد اما مهم اینه که شبنم قلی خانی در اون احساس زیبایی داره و خب همه این ها برمیگرده به سلیقه آدما!

شبنم قلی خانی کلا از اون دسته بانوانی می باشد که از ناجور پوشیدن دوره اما خب تو چند وقت اخیر خانوم خانوما رو با آرایش و استایل هایی به دور از سادگی می بینیم که خب نشون میده کمال همنشینی با بازیگران قرتی طور اثر کرده و  حالا شبنم خانوم نیز میکاپی غلیظ دارند!

shabnamgholikhani_1662804715_5

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *