تیتر خبرها

خوشمزه جات تو دست گوهر خیراندیش به کنار چِشا لباس خواب خانمونو گرفته؛ اوه عکسَ باخ!

گوهر خیراندیش بازیگر سن و سال دار اما فرفره سینماست که همه جوره استایل ازش دیدیم جز با لباس خواب که اینم حل شد!!!

شایانیوز- گوهر خیراندیش بازیگر محبوب و توانای ایرانی می باشد که سابقه بازیگری هم در تلویزیون و هم سینما و هم شبکه خانگی را دارد و کلا مِن جمله بانوان سن بالای تییییز و فعال در این عرصه هستش جوری که هنوز هم وقتی اسم گوهر خیراندیش در کاری دیده میشه مخاطب جذب اون فیلم و یا سریال حتما خواهد شد. گوهر خیراندیش گرچه این روزا کم کار و کمرنگه که خب به نظر میرسه اصلا در ایران نباشه، اما همچنان طرفداران خودش رو داره و پیج اینستاگرامیش نزدیک به ۱.۵ میلیون کاربر دنبال کننده خانوم خانوما هستند.

گوهر خیراندیش در فحه خود عکس و فیلم های بسیاری میذاره اما خب با توجه به سن و سالش دیگه اونقدرا هم حال و حوصله نداره که بخواد بره آتلیه و یا عکسای خیلی با کیفیت بگیره و در نتیجه هر آنچه که تو فضاهای مختلف سلفی و یا قدی میگیره ور میذاره به اشتراک. اما نکته ای که در پیچ خانوم بازیگر هست اینه که همه جوره همه چی منتشر میکنه و این سبکی نیست که فقط کاری باشه یا خشک و بی روح باشه و یا اصلا دائم مثل خودشیفته ها خودش رو نشون بده.

مثلا مدتی پیش ویدیویی از سکانس حوله دارش! پست گذاشت که مربوط به پشت صحنه فیلمی که در آمریکا به نام “فصل قاصدک” میشد و با نظرات مختلف کاربران همراه شد!

حالا چرا گوهر خیراندیش تو ایران کم پیداست؟ واووو عکساشونو

حالا چرا در ابتدای متن گفتیم امکانشم هست که گوهر بانو در ایران نباشن؟ چون گوهر خیراندیش یه پاش تو آمریکاست و پای دیگشم باز نصفش تو آمریکاست! خانوم بازیگر در این حد تو رفت و آمد هستند چرا که دختر و دامادشون و خیلی از دوستانشون در این اونجا لایف استایلی جذاب دارند و خب گوهر خیراندیش هم از اونجایی که زیاید اروپایی فکر میکنه گرایشش بیشتر اونوریه!

برای گفتن این مطلب البته مواردی هم هست برای دیدن! مثلا این روزا دیگه بین بانوان سینما خیلی زیاد شده که تو خود ایران کشف حجاب کردن و شاید الان عادی تر به نظر برسه اما تا همین چند ماه پیش هیچ بازیگری تو کشور دست به چنین حرکتی نمیزد و حتی اگر قصد برگشت به ایران رو هم داشت باز تو خارج از ایران چیزی بر روی سر داشت و یا با تریپ های خیلی باز دیده نمیشد. این در حالیه که همون موقع هم گوهر خانوم خیراندیش زمانی که پیش بچهاش بود به طور کامل تصویر بی روسریش رو گذاشت و کسی هم کاری به کار خانوم بازیگر نداشت.

Untitled

celebrity_lifestyle3_1630954376

روبوسی گوهر خیراندیش با جناب بازیگر محبوووب

اما مورد دیگه ای هم هست و اون اینه که گوهر خیر اندیش تا به حال چند باری شده که روی سِن در مراسمات مختلف صحبت هایی جنجالی داشته و طبق مهعمول کاریش نداشتن. ولی مدتی پیش ویدیویی منتشر شد که گوهر خیر اندیش حضور دارد، محسن تنابنده هم روی سن میاد و یکی یکی با آقایون روبوسی میکنه. خانوم بازیگر هم خودشو عقب میکشه و با حالتی شوخ میگه من این عزیز رو از دور میبوسم!

گوهر خیراندیش که از دخترش دختر تره!

گوهر خانوم متولید شهریور ۱۳۳۳ هستش و تو تابستون ۶۸ ساله شد اما همچنان جذاب و پرانرژیه و مثل یه جوون ۳۰ ساله فعالیت داره. آزاده دختر گوهر خانوم که چند سالیه به عرصه بازیگری ورود کرده یک دهه شصتی محسوب میشه. اما وقتی گوهر رو در کنار دخترش می بینیم به اذعان مخاطبان گوهر خانوم بسیار جذاب تر از دختر جوونشه! البته که قرار نیست این موارد منفی دیده بشه و اینکه یک خانوم تا به این اندازه خوش انرژی باشن میتونه بُعدی مثبت هم باشه.

shakiba_darvish__298587251_599264871788559_94040525182318033_n

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *