خوشگذرونی لوکسِ "دنیا مدنی" تو علفزار که لَمیده رو ننویی بدجووور؛ چرا سفره پوشیدی پَ؟

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان این روزا با استایلای خاصش تو اینستا حسابی معروف شده و داره با خفن بازیاش مدلای اینوری و اونوری رو میزنه کنار!

شایانیوز- دنیا مدنی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که بی تردید بیشتر افراد او رو با نام مادرش یعنی رویا تیموریان میشناسن. البته دنیا مدنی خودش هم در زمینه های مختلفی همچون کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه و بازیگری فعالیت داره و در طی این مدت تونسته موفقیت های زیادی رو هم به اسم خودش ثبت کنه. دنیا مدنی که بعد از اومدن به برنامه شب آهنگی به شهرت بیشتری رسید، تازگیا تریپ اروپایی برداشته و جوری تو پیجش عکس میذاره که هر کی ندونه میگه یه خبرایه و ما نمیدونیم!

دنیا خانوم تو این مدت حسابی تونسته طرفدارای ریز و درشت زیادی رو واسه خودش دست و پا کنه و همین موضوع هم باعث شده کلی بره تو فاز گنگ دار. از اونجایی که خانوم خانوما علاقه زیادی به سفر رفتن داره، تو هر حالتی میخواد از خودش عکس بذاره و تو این زمینه مبادا بخواد از شاخای این حوزه عقب بمونه. چند وقت پیش هم که رفته بود به سفر شمال یه جوری روی ننویی مسافرتیش لَم داده که بیا و ببین!

jj

ژستای رومئو و ژولیت طورِ دنیا مدنی شاخ همه خفنا رو شکوند!

دنیا مدنی از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی داره بخواد مدام تو چشم باشه و تیپ و استایلای ژیگول و خفنش رو به رخ بکشه. در این زمینه هیچ هم کم نداره و مایه تیله که جور باشه و همه چی بر وفق مراد، دیگه هیچ چی کم به نظر نمیاد واسه ژَذاب بودن! البته دنیا خانوم خودش هم خیلی فیس مطلوب و دوست داشتنی داره و اینجوری یه زمینه مناسبی برای اینکه تو فضای مجازی بخواد با تیپای جذابش جولون بده فراهم هست.

حالا از تیپای رنگ و وارنگ خانوم خانوما که بگذریم میرسیم به ژستای جینگول مستون که حسابی هم طرفدارای پر و پا قرص داره و یه جوری ابداعی خود دنیا مدنی به حساب میاد. در این میون کافیه یکم خوش چهره هم باشی مثل دنیا خانوم تا دیگه واسه تبدیل شدن به سلبریتی کم نداشته باشی!

q

f

gf

میکاپای راه و بیراه دنیا مدنی ازش چه جذابی ساخته!

دنیا مدنی نه تنها با تیپاش سعی داره نشون بده خیلی خفنه، بلکه فیس ملیح و بامزه اش کافیه که یکم میکاپ روش بشینه تا کلا از این رو به اون رو شه. این بازیگر که حسابی هم اهل رفیق بازی و عکس گذاشتنای راه و بیراه با دوستای جینگ و نزدیکشه، این روزا خیلی داره به خودش میرسه و آرا ویراهای اساسی رو فیسش پیاده میکنه و خیلیا رو به شک انداخته که نکنه خبریه.

البته تو برنامه شب آهنگی خانوم خانوما اذعان کرد که شکست عشقی خورده و شاید حالا وقتشه یه سر و سامونی به زندگیش بده! البته بعضی اوقات هم میون این میکاپای خوشگلی که داره و چشم خیلیا رو هم به سمت خودش جلب میکنه، یهو تیپ متفاوت او که پارچه های عجیب و غریبی رو به نمایش میذاره، میشه سوژه کاربران فضای مجازی و وایرال میشه بدجووور!

t

i

e

میخوای بیشتر دنیا مدنی رو بشناسی؟! اِدامشو بخون تا بدونی…

دنیا مدنی بازیگر تئاتر و سینما و طراح صحنه متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در شهر تهرانه. مادر دنیا خانوم یکی از اساتید بازیگری در ایران یعنی خانوم رویا تیموریان هستن که وقتی دنیا و خواهرش درنا تقریبا کم سن و سال بودن از هم جدا شدن. همسر اول رویا تیموریان، میرولی الله مدنی بود که بعد از اینکه صاحب دو دختر شدن، تصمیم به طلاق گرفتن و رویا خانوم در سال ۸۲ با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

F

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *