خوشگل خانم اگه دنبال استایل جذابی ست کردن مانتوی کرم یاد بگیر؛ کلی ترکیب خفن

برای ست کردن کرم ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم چرا که این رنگ برای همه مناسب نیست.

شایانیوز- کرم یکی از رنگ های پرطرفدار در دنیای مدِ که از ترکیب سه رنگ زرد، آبی و قرمز ساخته میشه و در گروه رنگ های خنثی و سرد قرار میگیره. این رنگ جذاب طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری رو شامل میشه. از اونجایی که کرم رنگی خنثاست ست کردنش آسونِ البته نه به آسونی مشکی، طوسی و سفید؛ اما نسبت به خیلی از رنگ های دیگه دستتون تو انتخاب سایر آیتم ها بازه.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که چجوری با مانتوی کرم یه استایل شیک برای خودتون بسازید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ کرم برای همه مناسب نیستا

برای ست کردن کرم ابتدا باید بدونید که پوست شما در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیره یا گرم. برای این کار به رگ دستتون دقت کنید اگر رنگش مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر مایل به آبی بود پوست شما در گروه رنگ‌های سرد قرار می‌گیره. رنگ کرم برای پوست‌های گروه گرم مناسب ترِ، پس تا اینجا فهمیدیم که برخلاف رنگ مشکی، کرم برای همه مناسب نیست و ممکنِ که به خیلیا نیاد پس موقع انتخاب این رنگ این نکته خیلی مهم در نظر داشته باشید.

IMG

ترکیب کرم با سیاه و سفید

ترکیب کرم با مشکی و سفید یه استایل شیک براتون میسازه. مشکی با ایجاد کنتراست به کرم، رنگ میده این ترکیب خیلی کار راه اندازه و به دردِ استایل روزمره، رسمی و کژوال میخوره. سفید به کرم نور و زیبایی میبخشه اما خیلیا از این ترکیب میترسن. لازم بدونید که سایه‌های کرم میتونه به سفید گرما بده و در مقابل رنگ سفید هم باعث میشه کرم روشنی و درخشندگی بیشتری پیدا کنه.

n

ترکیب کرم با رنگ های جیغ

ست کردن کرم با رنگ‌های تند و جیغ مثل قرمز، زرشکی، بادمجانی، نارنجی، عنابی و … بسیار زیبا و شیک میشه. این رنگ‌ها باعث میشن ظاهرتون بی‌روح نشه. به گزارش شایانیوز هنگام ست کردن کرم با این رنگ ها اگه خواستید رنگ سومی رو به استایلتون اضافه کنید از مشکی غافل نشید.

IMG

استایل رسمی با مانتوی کرم

برای استایل رسمی میتوند مانتوی کرم رو با رنگ هایی مثل مشکی، قرمز، زرشکی و سفید ست کنید. پترن پلنگی هم در کنار کرم خیلی جذاب میشه میتونید برای انتخاب کیف، کفش، شومیز، شال و یا اکسسوری به سراغ طرح های پلنگی برید. به عنوان مثال یک جفت گوشواره طرح پلنگی بزرگ میتونه استایلتون رو از این رو به اون رو کنه.

zx

استایل روزمره با مانتوی کرم

در صورتی که به یک قرار دوستانه یا دورهمی میرید باز هم  مانتوی کرم به کارتون می یاد. برای این استایل میتونید سراغ جین مام استایل برید. کفش‌های اسپرت یا صندل‌های مینیمال به رنگ خنثی به همراه شال هم رنگ با کفش، این ست رو تکمیل میکنه. برای این ست هم میتونید سراغ پترن پلنگی برید.

hjgj

استایل دانشجویی با مانتوی کرم

مانتوی کرم برای استایل دانشجویی هم خیلی خوبه. برای تکمیل استایلتون میتونید از شلوار جین یا پارچه ای رنگ تیره استفاده کنید. کوله پشتی‌های هم رنگ کتونی یا کیف‌هایی که به صورت یک طرفه روی شانه می‌افتند، گزینه‌های خوبی برای تکمیل یک ست دانشگاهی هستند.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2024535

چگونگی خرید واکس استیل و واکس آلومینیوم در صنعت پرداختکاری

در این پست چگونگی خرید واکس استیل و واکس آلومینیوم در صنعت پرداختکاری را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *