دارایی‌های رمزنگاری که معتبر نیستند!

رمزارز

در نظرسنجی اخیر در کره‌جنوبی، دو سوم از افراد نظرسنجی‌ شده‌ معتقدند که دارایی‌های رمزنگاری شده امنیت اوراق بهادار را ندارند؛ این دیدگاه…

شایانیوز-در یک نظرسنجی جدید بین مردم کره‌جنوبی، نشان می‌دهد که بیش از ۶ نفر از هر ۱۰ فکر نمی‌کنند دارایی‌های رمزنگاری شده مانند اوراق بهادار باشند. اگرچه قانون‌گذاران ممکن است ترجیح دهند از واشنگتن در تعیین اینکه کدام کوین‌ها به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شوند، پیروی کنند.

به گزارش شایانیوز به نقل از تجارت نیوز این نظرسنجی توسط Cratos، اپراتور یک برنامه تلفن همراه مبتنی بر فناوری بلاکچین انجام شد که به شرکت‌کنندگان در نظرسنجی‌ها به شکل امتیاز وفاداری پاداش می‌دهد. همچنین این نظرسنجی توسط Fn News گزارش شده‌است.

ذهنیت افراد درباره دارایی‌های رمزنگاری

بیش از ۴هزار و ۱۰۰نفر از مردم کره‌جنوبی در این نظرسنجی شرکت کردند که این رویداد از ۱۲ تا ۱۵ آگوست انجام گرفت. این شرکت بیان داشت که فقط بیش از ۳۴٪  از مردم، اظهار داشتند که دارایی‌های رمزارزی، «نه امنیت دارند و نه کالا هستند» در حالی که تقریبا ۳۳٪ گفتند که فکر می‌کردند این کوین‌ها کالا هستند.

بین پاسخ دهندگان، کمی بیشتر از ۲۳٪ آن‌ها پاسخ دادند که دارایی‌های رمزارزی، اوراق بهادار هستند. در حالی که ۹٫۶٪ گفتند که در این باره‌نظری ندارند.

در ادامه، حدود نیمی از پاسخ دهندگان ۵۰ ساله و بالاتر از آن نیز اظهار داشتند که رمزارزها  امنیت ندارند. همچنین کالا نیستند. در حالی که شرکت‌کنندگان جوان‌تر با احتمال بیشتری،دارایی‌های رمزارزی را اوراق بهادار می‌دانستند.

سیاست‌های کره‌جنوبی درباره دارایی‌های رمزنگاری

گفتنی است این موضوع به یک بحث داغ در کره‌جنوبی تبدیل شد. جایی که رئیس جمهور یون سوک یول، که در اوایل سال جاری به عنوان طرفدار دارایی رمزارزی اعلام شد. قبلاً نیز متعهد شد که یک سیستم نظارتی دو لایه برای دارایی‌های رمزنگاری ایجاد خواهد کرد.

یون همچنین بیان داشت که توکن‌هایی که به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی نمی شوند. تحت پوشش یک قانون کاملاً جدید مخصوص دارایی‌های رمزنگاری قرار خواهند گرفت. او امیدوار است اواخر امسال در مجلس ملی از این قانون رونمایی شود.

گفتنی‌ست آن دسته از توکن‌هایی که به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی می‌شوند، تحت حاکمیت قانون بازار سرمایه حال حاضر، خواهند بود.

اما سیاست کره جنوبی اکنون با توجه به رویدادهای در حال وقوع در واشنگتن شکل می‌گیرد. اگر قانون‌گذاران آمریکایی تصمیم بگیرند که بیشتر توکن‌ها باید توسط کمیسیون معاملات آتی کالا، به جای کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تنظیم شوند. کره‌جنوبی نیز احتمالاً از این روش آن‌ها پیروی خواهد کرد.

قانونگذاران در سئول بارها قصد خود را برای «بهینه سازی» سیاست‌های دارایی‌های رمزنگاری شده، با سیاست‌هایی که اکنون در ایالات متحده.و اروپا تدوین شده‌اند، ابراز کرده‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *