داستان ادامه دار انتخاب ورزشگاه بازی سوپرجام

باشگاه استقلال تلاش می کند تا هر طور شده بازی سوپرجام را از سیرجان خارج کند.

در حالی که سازمان لیگ درست مثل فصل گذشته، سیرجان را برای برگزرای سوپرجام انتخاب کرده، استقلال تمایل ندارد برای بازی با نساجی به سیرجان برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برابر با شنیده های ما، سازمان لیگ با توجه به تجربه خوبی که از برگزاری سوپرجام فصل قبل میان پرسپولیس و فولاد در سیرجان دارد و البته با توجه به میهمان نوازی سیرجانی ها که همیشه نمایندگان سازمان لیگ را با هدایا و صنایع دستی و سوغاتی به تهران راهی می کنند، مایل است بازی استقلال و نساجی هم روز چهارشنبه هفته آینده در سیرجان برگزار شود اما استقلال همچنان در تلاش است بازی را به تهران یا مشهد بکشاند.

صد البته تا این لحظه هم شورای تامین تهران و هم شورای تامین مشهد با برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی و امام رضا مخالفت کرده اند ولی استقلال هنوز هم امید دارد از طریق وزیر ورزش و رایزنی های سطح بالا، مجوز برگزاری سوپرجام در تهران یا مشهد را بگیرد.

در نقطه مقابل نساجی همچنان همان پیشنهاد قبلی را ارائه می کند؛ اگر بازی قرار است بدون تماشاگر باشد بین شهید وطنی قائمشهر و آزادی قرعه کشی انجام بگیرد و یکی از این دو ورزشگاه میزبان سوپرجام شود. مدیران نشاجی می گویند ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر غیر از نداشتن گیت ورودی استاندارد برای ورود تماشاگران بانو هیچ مشکل دیگری ندارد و وقتی بازی بدون تماشاگر است، این مشکل هم به حساب نمی آید.

سازمان لیگ هم می گوید اگر دو باشگاه بر سر یک ورزشگاه به توافق نرسند، بازی را در همان سیرجان برگزار خواهد کرد.

گفته می شود طی چند ساعت گذشته مدیران باشگاه استقلال تلاش کرده اند مدیران نساجی را به قبول بازی در آزادی یا مشهد راضی کنند. گویا مالک نساجی برای آن که در تعارف با مدیران استقلال گرفتار نشود، تلفن خود را از دسترس خارج کرده و مدیران نساجی هم حاضر نیستند پیشنهاد استقلال مبنی بر بازی در آزادی یا مشهد را بپذیرند. باشگاه نساجی توقع دارد سازمان لیگ میان آنها و استقلال فرقی نگذارد و قانون را اجرا کند.

نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی و استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، چهارشنبه هفته آینده یازدهم مهر ماه در سوپرجام به مصاف هم می روند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *