داستان بیت کوین های گمشده چیست؟!

Bitcoin

بخش قابل‌توجهی از این بیت‌کوین‌ها در شبکه گم شده‌اند

شایانیوز- درصد موجودی بیت‌کوین‌هایی که آخرین جابه‌جایی آن‌ها به بیش از ۵ سال پیش بازمی‌گردد، همچنان در حال افزایش بوده و به سقف خود در ۲۴.۲۶٪ رسیده است. بخش قابل‌توجهی از این بیت‌کوین‌ها در شبکه گم شده‌اند و دیگر قابل‌دسترسی نخواهند بود و این مسئله می‌تواند باعث کمیابی بیشتر کوین‌های در گردش شبکه شود.ازطرفی با بررسی سفارشات بیت‌کوین می‌تواند مشاهده کرد که دیواره سفارشات فروش در محدوده ۲۵ هزار دلار در حال تقویت‌شدن است و ابن موضوع می‌تواند بر قدرت این سطح مقاومتی بیفزاید.

هرچند که احساسات نسبت به بازار در وضع خوش‌بینانه‌ای قرار دارد، با توجه به تضعیف در روند صعودی قیمت، عبور از این محدوده عرضه دشوار به نظر می‌رسد.نکته جالب اینجاست که بازیابی اخیر بازار ارز‌های دیجیتال با افزایش شدید حجم معاملات بیت‌کوین با جفت معاملاتی ‌BUSD همراه بوده است. طبق گزارش کریپتوکامپر، حجم میانگین معاملات BTC/BUSD در ماه جولای ۶۲.۱٪ رشد داشت و برای اولین بار از حجم معاملات BTC/USD و BTC/USDT عبور کرد.

طبق گزارش کریپتوکامپر، حجم معاملات اسپات در صرافی‌های متمرکز به کمترین حد خود از دسامبر ۲۰۲۰ رسیده است. در مقابل حجم معاملات بازار مشتقه رمزارزها ۱۳.۴٪ رشد را تجربه کرده است و بنابراین، حجم معاملات بازار مشتقه، ۶۹.۱٪ از حجم کل معاملات بازار رمزارزها را تشکیل می‌دهد.

با توجه به بازار خرسی بیت‌کوین، صنعت ماینینگ در سال ۲۰۲۲ فشار مالی شدیدی را تحمل کرده است و با توجه به ثبت کمترین میزان درآمد استخراج در ۱۳ ژوئن، استخراج‌کنندگان مقاومت شدیدی از خود نشان داده‌اند. اطلاعات سایت Blockchain.com نشان می‌دهد که میزان درآمد استخراج از ۱۳.۹۲۸ میلیون دلار در ۱۳ جولای به ۲۳.۴۸ میلیون دلار در ۱۲ آگوست رسیده و ۶۹٪ رشد داشته است. با توجه به کاهش قیمت تجهیزات استخراج، این مسئله می‌تواند جان دوباره‌ای به صنعت استخراج بدهد و استخراج‌کنندگان به توسعه‌ زیرساخت‌ها و تجهیزات خود بپردازند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *