دانشگر از سپاهان جدا می شود؟

%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B3

گویا مورایس از عملکرد فنی محمد دانشگر در سپاهان رضایت ندارد و او به مشکل خورده است.

یکی از پر سروصدا ترین نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران مربوط به انتقال محمد دانشگر از استقلال به سپاهان بود، انتقالی که حاشیه های زیادی داشت؛ از پوستر جنجالی زردها تا مطرح شدن رقم های عجیب و غریب پیرامون این انتقال.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ هرچه بود، محمد دانشگر به سپاهان رفت تا این فصل پیراهن زردپوشان را به تن کند. البته خرید محمد دانشگر قبل از آمدن ژوزه مورایس به سپاهان بود.

حالا در اصفهان شایعه شده ژوزه مورایس بعد از شروع تمرینات سپاهان، عملکرد محمد دانشگر را نپسندیده و نمی خواهد از این بازیکن استفاده کند. شایعه شده حتی ژوزه مورایس به دلیل اینکه خیلی به بازیکنان لیگ ایران مسلط نیست، نظر تکسیرا را هم جویا شده که حتی او هم نظر مثبتی روی دانشگر نداشته و گفته نژاد مهدی که از فصل قبل در سپاهان مانده، نسبت به دانشگر گزینه بهتری است!

البته مدیران و مسئولان رسانه ای سپاهان به شدت تلاش کردند این خبر به رسانه ها نرسد چرا که انتقال دانشگر به سپاهان برای شان کم خرج نداشته و مانور زیادی هم داده اند.

از اصفهان خبر می رسد محمد دانشگر تنها بازیکنی نیست که ژوزه مورایس بازی اش را نپسندیده و گویا یکی دیگر از بازیکنان جدیدی که به سپاهان آمده هم همین شرایط را دارد و سرمربی پرتغالی، او را نمی خواهد.

گویا مدیران سپاهان در تلاش هستند گفتگویی با ژوزه مورایس داشته باشند تا او راضی شود این دو بازیکن را نگه دارد. صد البته اگر قرار باشد محمد دانشگر نیمکت نشین شود، بعید است این بازیکن در سپاهان بماند.

بنابراین با این شرایط اگر دیدید طی چند روز آینده محمد دانشگر و سپاهان به نقطه پایان همکاری رسیدند، تعجب نکنید. باشگاه سپاهان تا این لحظه واکنشی به این شایعه نشان نداده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715766814 2025085

مقایسه بهترین هتل های جزیره کیش

در این پست مقایسه بهترین هتل های جزیره کیش را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *