دانیال حکیمی دُخی داره گیس بلند و بلوووند؛ خانوم با جولون های اینستایی دَدی رو پکوند!

دانیال حکیمی خودش بازیگره اما دختری داره به نام دایانا که شاخ اینستاگرامه و با تصاویر عجیبش کاربران رو متعجب ساخت.

شایانیوز- دانیال حکیمی رو همه ما می شناسیم جرا که از بازیگری قدیمی و محبوب و ایرانی محسوب میشه که خیلییی ساله تو این عرصه فعالیت داره و فقط چند صباحی میشه که از رو بورس افتاده که اونهم انگاری تقصیر خود آقای بازیگره چرا که کمرنگ شده و خودش و از دید بازیگری قایم کرده. دانیال حکیمی تو بیشتر نقشاش یا پلیس بوده و یا چهره ای مذهبی و معتقد که البته چنین ظاهر و باطنی هم بهش میاد و همیشه به بهترین نحو کاراکترارو به تصویر کشیده. اما جالبه که بدونید دانیال حکیمی در واقع اما درست نقطه مقابل نقشاش قرار داره و روحیه و خونواده ای به شدت ژیگول طور داره که دهن کاربرارو وا گذاشته از تعجب.

دانیل حکیمی دو فرزند داره به نام های دایانا و دانا حکیمی که اتفاقا هر دو هعم در حوزه بازیگری دستی رسوندن و خانوم خانوما حالا یا به دلیل خوشگل و دختر بودنش و یا چون علاقه بیشتری به این عرصه داشته، خلاصه اینکه سابقه بازیگریش بیشتره و بیشتر هم در قاب تلویزیون دیدن شده. اما نکته اینجاست که ظاهرا خود دانیال خان در سینما حضوری پیدا نکرده و به همین علت هم دختر و پسرش رو از این پرده به دور نگه داشت در صورتی که با توجه به سلیقه سینما گران احتمالا اگه دایانا بانو ورود میکرد میتونست از بازیگرای به نام و شیطونی باشه که پول پارو میکنه! در ادامه ابتدا تصویری از این دختر دهه هفتادی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled+(1)

دایانا حکیمی در حالی که میتونست ستاره بشه شد بلاگر اینستا

خب همونطور که مشخصه دایانا حکیمی شباهت زیادی به پدر جان داره اما احتمالا شما هم برگاتون ریخت چرا که از دانیال حکیمی انتظار نداشتین دختری به این میزان پلنگ داشته باشه. دایانا حکیمی در سریال “کیمیا” نقش دختر کیمیا رو ایفا کرد که خب نشون داد میتونه و استعدادش رو داره، اما اینکه به چه علت دنباله روش نبود خدا داند.

دایانا حکیمی تا به این حد اهل فیلتر بازه و کلا از اون دسته دختر خانوماست که ظاهرا تا فیلتر اینستاگرام نباشه عکس نمیگیره که خب باید گفت این بددده!!

دایانا حکیمی عکس های این مدلی زیاد داره که نکته همینجاست و بسیاری از کاربران هم بهش اشاره کردن که دختر به این جذابی چرا انقدر بی کیفیت و الکی پلکی عکس میگیره؟!

dayana_hakimi_269745797_5042087872471074_8726966405084420956_n

وقتی شیطنت دایانا حکیمی قفل شده چون آبروی دَدی تو خطره!

اگه وارد پیج این چهره مشهور بشید قطعا متوجه خواهید شد گه دایانا حکیمی عاشق و شیفته گردن به بالاشه، چرا که ۹۹ درصد از تصاویری که به اشتراک گذاشته این چنین هستند و مشخص نیست چرا!!

دایانا حکیمی یه دختر خاص پسنده که استایل چندانی از خودش به اشتراک نزاشته اما اینطور که از یکی دو تا عکس قدی طورش معلومه علاقه وافری به جنگی و گنگ پوشیدن داره در صورتی که زیاد بهش این سبکی نیاد!

دایانا حکیمی حتی اگه بخواد هم نمیتونه شیطنت خاصی در این فضا داشته بشه چرا که پدری داره مشهوووور و دارای اسم و رسم که خب اگه موردی از دایانا خانوم دیده بشه آبروی پدر جان بیشتر به خطر میوفته! 

dayana_hakimi_245690216_200319095447957_6231165966368295808_n

دختر و پسر جذاب دانیال حکیمی که خیلی تو فاز عکاسین!

البته که این تنها دختر دانیال حکیمی نیست که تو کار عکاسیه و چهره خوبی داره! باید گفت حالا جدا از اینکه دایانا خانوم خیلی جینگول مستون هستند، فیس زیبایی دارن! حالا شاید بگین اوووو اینکه همش عمل و آرایشه، اما باید خاطر نشان کرد که همسر دانیال حکیمی نیز چنین است و دارنده چهره ای بسیار زیبا می باشد.

از طرفی هم آقای بازیگر و پسرش دانا خان از نظر خوشگلیه برای یک آقا فیسای خوبی دارن و میشه گفت این خونواده کلا همشون یه قالب و بیس جذابی برخوردارند!

Mek3idMIBDF1

دانا حکیمی به مانند خواهرش هم هست و هم نیست چرا که ایشونم مثل دایانا علاقمند به عکاسیه اما از نوع حرفه ای و ژستای خفن!

دایانا حکیمی در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۳۷۳ در شهر تهران به دنیا آمد. دایانا در سن ۱۱ سالگی با توجه به فعالیت هنری پدرش بازیگری خود را آغاز کرد و برادر او نیز در بازیگری مشغول به فعالیت است.

danahakimi_100994749_282707606106070_6692226581455434206_n (1)

thtr

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714396297 2017083

معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت

در این پست معرفی تویوتا لندکروزر پرادو J۲۵۰ مدل ۲۰۲۴ + مشخصات فنی و قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *