داوران فراموش می کنند در بازی استقلال پنالتی هم جز فوتبال است!

کاپیتان پیشین تیم ملی و استقلال گفت: در بازی با ذوب آهن ، استقلال بهتر بازی کرد و برد حق آبی پوشان بود.

شاهین بیانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر گفت: آبی پوشان در این دیدار بهتر از حریف خود ظاهر شدند و اگر خوش شانس بودند زودتر هم به گل می رسیدند. خط هافبک تیم ساپینتو عملکرد خوبی داشت و به سرعت توپ را انتقال می داد، در کل فکر می کنم در این بازی پیروزی حق استقلال بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی افزود: ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و با مهدی تارتار هم یقه همه تیم ها را گرفته است ولی همانطور که گفتم استقلال منطقی بازی کرد و هر ۳ امتیاز را کسب کرد.

بیانی در ادامه قضاوت پیام حیدری داور این دیدار اشاره کرد و گفت: گرچه باید در این خصوص کارشناسان داوری نظر دهند ولی در دقیقه ۴۶ بازی صحنه بسیار واضح بود و خطا روی آرش رضاوند یک خطای پنالتی صددرصد بود که داور ندید. نمی دانم چرا پنالتی هایی را که دوران برای پرسپولیس می گیرند، راحت پنالتی اعلام می کنند ولی برای استقلال سوتی برای پنالتی ندارند. فکر میکنم داوران در هر بازی برای پرسپولیس پنالتی را کنار گذاشتند ولی برای استقلال یادشان می رود پنالتی هم در فوتبال وجود دارد.

مدافع پیشین استقلال در پایان متذکر شد : بازی به بازی آبی پوشان بهتر بازی می کنند و فکر می کنم تیم ساپینتو دارد کم کم به هماهنگی می رسد. بنابراین مطمئن باشید استقلال باز هم مدعی اول قهرمانی است و توانایی قهرمانی در این فصل هم دارد. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *