داور بازی حساس بارسلونا- رئال مادرید انتخاب شد

سانچز مارتینز به عنوان داور دیدار ال کلاسیکو انتخاب شد و هرناندز هرناندز مسئول اتاق VAR خواهد بود.

هفته پرهیجان لیگ قهرمانان شب گذشته به اتمام رسید و حالا هواداران فوتبال در سراسر دنیا در انتظار دیدار ال کلاسیکوی یکشنبه شب بین رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سانچز مارتینز هفته بعد برای ششمین بار در تاریخ ال کلاسیکو را قضاوت خواهد کرد. در پنج تجربه قبلی، بارسلونا سه برد به دست آورده و دو پیروزی نیز برای رئال مادرید رقم خورده است. فصل گذشته سانچز مارتینز تقابل دو تیم در ورزشگاه نوکمپ را قضاوت کرد که با پیروزی ۱-۲ رئال مادرید به پایان رسید.

بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا ۲۰۱۷ که رئال مادرید با نتیجه ۲-۰ پیروز شد، تقابل در لالیگا ۱۸-۲۰۱۷ که بارسلونا ۰-۳ به برتری رسید، دیدار برگشت کوپا دل ری ۲۰۱۸-۱۹ باز هم با پیروزی ۰-۳ بارسا و البته برد ۵-۱ کاتالان ها در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود که منجر به اخراج خولن لوپتگی از رئال مادرید شد، از دیگر تجربه های او در ال کلاسیکو بوده است.

اما بیشترین جنجال در مورد انتخاب گروه داوری در مورد هرناندز هرناندز است که مسئول اتاق VAR بوده و به سانچز مارتینز کمک خواهد کرد. این تصمیم هیچ یک از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید که یکشنبه آینده در سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند را راضی نمی کند. بارسا از این داور بابت عدم اخراج سرخیو راموس، مارسلو یا گرت بیل در سال های اخیر ناراضی بوده و رئال مادرید نیز در ال کلاسیکوی سال ۲۰۱۹ معتقد بود روی رافائل واران خطای پنالتی صورت گرفته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *