درآمد وحشتناک صدف بیوتی فاش شد؛ زد تو سر بلاگرا و نونشو تو روغن حسابی چرب کرد

تو چند روز اخیر دعوا بین بلاگرای اینستاگرام به شدت بالا گرفته اما بینشون صدف بیوتی از همه بولد تر بود که در نهایت دستش رو شد!

شایانیوز- چه خانوم هستید و چه آقا، قطعا از شرایط اینستاگرام باخبرید که این روزا به سیاه چاله فیلترینگ افتاده و برخی رو خوشحال کرده و خیلییی هارو هم از نون شب انداخته که البته در این بین اون دسته از کاربران که پیج هایی معمولی داشتند تعدادشون کمم نیست هم ناراحتند چرا که اینستاگرام در این چند سال اخیر تبدیل به فضایی مفرح شده بود که مخاطب در این سرویس میومد یه گشتی میزد و چهار تا پست و استوری میدید و از احوالات اطرافیانش باخبر میشد و میرفت!

اما یه دسته هم وجود دارند که با نام هایی همانند واینر، اینفلوئنسر، بلاگر و … درآمد هایی بسیار نجومی از طریق اینستاگرام درآوردند! این دسته که همانند قارچ روییدن و حالا فَت و فراوون شدن بیشتر خانوم هستند که البته تونستن با این روش زندگی شوهر جانشون رو یه زیر و روی اساسی کنند و حالا همون هایی که ته شهر نشین بودند، با ماشین و زار زندگی هایی بسیار لوکس دیده میشن و ادعاهایی که یک کامیون هم نمیتونه بکشتشون!!

Untitled

تو چند وقته با توجه به اینکه شرایط کشور به شدت به هم ریخته شد و مردم دچار چند دستگی هستند، فضای اینستاگرام حال و هوایی به شدت عجیب پیدا کرده! اگه تنها تعدادی بلاگر تو پیجشتون داشته باشید قطعا خبردار هستید که چجوری بلاگرا به جون هم افتادند و این از اون بد میگه اون از این بد!

جدا از این که حالا کدوم بلاگر سکوت کرده و کدوم یکی اعتراض داشته و کدوم یکی هم همچنان داره تبلیغاتش رو میذاره و از اولم کَکِش نگذیده، یکسری چهره ها هم مانند خانوم “صدف مسائلی” که لقب “صدف بیوتی” رو به خودش داده خارج از کشور حضور دارند!

صدف خانوم بیوتی از ابتدای این شرایط وخیم که حال مردم رفته رفته بدتر شد و حالا اکثریت غمی عجیب در دل دارند، اومد و خودش رو به عنوان لیدر گذاشت شد سر دسته شرایط! هر روز با استوری هایی که اونقدر گاهی زیاد میشدند که مورچه وار دیده میشن مخاطب رو به سمت و سویی میکشید که آره بریزین تو خیابون و فلان و بهمان کنید! قطعا این چهره با ۴ میلیون دنبال کننده تونست تاثیر بسیار زیادی بر روی ذهن افراد بزاره و خودش رو از اون سر دنیا دلسوز و غمخوار مردم نشون بده، اما واقعیت در این بود که ایشون بیرون گود نشسته و تنها با اون حجم از غلظت نوشته هاش، جوانان رو به خیابون ها فرساد!

unknown_245095259_4378409392275036_8065758236491810176_n

اینکه اعتراضات به چند جهت کشیده شد و خیلیا هم اومدن سواستفاده کردند صحبتی جداگانه هستش که در این مطلب کاری بهش نداریم و روی سخن با رفتار این چهره در این مدت هستش که خب همونطور که میدونید بسیاری از بلاگرا و آنلاین شاپ ها رفتند تو اعتصابات دلخواهانه و برخی هم اجباری سکوت کردند چرا که اگه فعالیتی داشتند فحش میخوردند! صدف خانوم هم از این فرصت جهت خوب نشون دادن خودش استفاده کرد و خب از اونجایی که اونور دنیا در آمریکا سکونت داره و کسیم کاری به کار ایشون نداره هر چیزی رو به اشتراک میذشت و از پیج های داخل ایران هم درخواست خفه خون گرفتن داشت!

همین شد که شاید خیلی از کاربران ایشون رو بُت کردند و در تصوراشتون حامی مردم دیدند! تا اینکه ….

صدف خانوم بیوتی اومد و گفت بچها بیاید باهاتون حرف دارم! در استوری بعدیش نوشت چون خیلی برام مهمید میخوام براتون یه توضیحی بدم! و در استوری بعد نیز صراحتا اعلام کرد میخواد تبلیغاتش رو بذاره و بیشتر از این نمیتونه قرار دایی هایی که داره رو عقب بنازه! در صورتی که باز از مردم خواست همچنان تو خیابون بریزن و ایشونم تبلیغاتش رو بذاره! زیبا نیست؟!

p (1)

استوری-اینستاگرام-صدف-بیوتی

همین شد که بلاگرا های ایرانی یکی پس از دیگری صداشون دراومد و ایشون رو که به نظر میاد حقشم بود، به تیر گرفتند که حالا که ایشون بازدیداش سر به فلک کشیده و خودش رو خوب جلوه داد چیشد یهو میخواد تبلیغاتش رو بذاره و درآمد دلاریش رو ول نکرد؟ در صورتی که به بلاگرای ایرانی گفته بود خفه خون بگیرید!!

این در صورتی بود خود صدف بیوتی هم گفته بود بلاگرا اگه میخواید پیجتون تو الگوریتم اینستاگرام نخوابه پس بیاید مثل من فعالیت داشته باشید در صورتی که بازم میگم اوشون اون سر دنیا و بلاگرای ایرانی داخل ایران!! صدف بیوتی در این یک ماه اونقدری بازدید گرفت که شاید به خوابشم این حجم رو ندیده بود که خب نشون میده ایشون همچین دنبال حق طلبی برای مردم هم نبوده و بیشتر از فرصت استفاده کرده تا یه شوک مجلسیو خفن به پیجش بده! در ادامه یه نمونه بارزش رو مشاهده می کنید که با انتشار ویدیو شروین حاجی پور بیش از ۶ میلیون ویو گرفت!

(صدف بیوتی تا قبل از این اتفاقات ماهیانه ۱۲ میلیارد تومان درآمد داشت)

unknown_309889858_846948173141810_1441982284620714840_n

ناگفته نمونه که خانوم خانوما زحمت هم کشیدند و در یکی دو تا از اعتراضات ایرانیان که در امریکا تشکیل میدادند هم حضور پیدا کردند که البته بیشتر جنبه خودنمایی داشت چرا که عکساشونم گرفتن و پست کردند که بگن ما هم آره!! (شما اگه خیلی مردی پاشو بیا ایران برو تو خیابون)!!

چهره هایی همانند صدف بیوتی و یا خیلی از بلاگرهای ایرانی که شاید هییییچ هنری ندارن و تنها بلدن با نشون دان زار و زندگیشون و ظواهر خودشون که میدونید دیگه همگی راه و روش بیرون ریختن رو هم به خوبی یاد گرفتن، گاهی هم با استفاده از بچهاشون بچهایی که هنوز نمیدونن تو چه فضایی هستند و برای چی اون مادر ازشون فیلم و عکس میگیره میذاره، فالوور جذب کنند و جیباشون از طریق فالوور پر میشه در صورتی که همون فالوور شاید حتی خرید اینترنت براش سخت باشه اما تو بزرگ و شاخ مجازی کردن اون چهره تاثیر بسیااار زیادی داره!

Untitled

پس چه بهتر که یادمون باشه این مردم هستند که به هر آدمی در فضای مجازی، شخصیت میدن و باعث میشن زندگی خوبی رو داشته باشه. حالا میخواد بازیگر باشه، خواننده، چهره یا هر بلاگری که هیچ چیزی جز خودش برایش اهمیتی ندارد.

با دنبال نکردن صفحات این افراد، لطف بزرگی به خودمون خواهیم کرد و جا رو برای اونهایی که سواد و شعور دارند باز می‌کنیم.

BbCwsjbFhGI

اما نظرات جالب کاربران در رابطه با حرکت صدف خانوم!!

*اون صدف بیوتی که می‌گفت خفه خون بگیرید به آنلاین شاپ های داخل ایران! حالا خودش تبلیغاتشو شروع کرده و شروع به کار کرده!!!!!! توروخدا آنقدر از این دوزاریا دفاع نکنید و فالو نکنید!! اینا فقط پول رو دوست دارن و خلاص!

*تازه اون آنلاین شاپ اگه ۳۰۰ تومن جنس بفروشه تو دلار در میاری ۳۰۰ ملیون میره تو جیبت

*فکر کردین الان صدف بیوتی براش خیلی مهمه؟! ببین! پست شروین رو گذاشته، ۶.۲ میلیون دیده شده!  و خودش در استوریش اشاره هم کرده. راجع به این مسائل پست بذارین، پیجتون جون میگیره! کدوم پست صدف اینقدر دیده شده! بد حالا میگه تبلیغ میخوام بکنم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *