درخشش مهاجمی که رئال او را به راحتی کنار گذاشت!

cgmdonpo

لوکا یوویچ بعد از جدایی از رئال و پیوستن به تیم فیورنتینا، درخششی استثنایی داشته است.

لوکا یوویچ، مهاجم ۲۴ ساله و صربستانی، پس از جدایی از رئال مادرید به‌صورت آزاد به فیورنتینا پیوست و قراردادی دو ساله با گزینه تمدید برای دو فصل، با این باشگاه امضا کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال در حالی مجوز جدایی یوویچ به عنوان بازیکن آزاد را صادر کرد که برای جذب او در تابستان ۲۰۱۹ رقمی نزدیک ۶۰ میلیون یورو هزینه کرده بود ولی عملکرد یوویچ دور از انتظار بود و هرگز مهاجمی در حد و اندازه های رئال نشان نداد.

شروع یوویچ در فیورنتینا اما عالی بوده و او پس از درخشش در بازی های پیش فصل، در اولین هفته از سری آ موفق شد دروازه کرِمونِزه را باز کند. در دیداری که فیورنتینا ۳-۲ پیروز شد، یوویچ توانست گل دوم را با یک ضربه دقیق از درون محوطه جریمه به ثمر برساند.

گاتزتا دلو اسپورت به او نمره ۷ داد و نوشت که یوویچ نشان داد که یک مهاجم شماره ۹ کامل است. کوریره دلو اسپورت هم به ستاره صربستانی نمره ۷ داد. 

نشریه توتواسپورت در مورد یوویچ نوشت:« یوویچ همه را به یاد لوکا تونی انداخت. او هرچند در بهترین فرم بدنی اش نبود اما نشان داد که می تواند همان مهاجمی باشد که فیورنتینا نیاز دارد. شاید بتوان گفت که رئال او را راحت از دست داد.»

یوویچ در پایان بازی در صفحه توئیتر خود نوشت:« شروعی خوب برای فصل جدید. برای بازی های بعدی هیجان زده ام و خوشحالم به خاطر زدن اولین گل فصل.»

جالب اینکه کاسیمیرو و مارسلو، دو هم تیمی سابق او در رئال، زیر این پست به یوویچ تبریک گفتند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *