تیتر خبرها

در انتظار محرومیت سنگین بارسلونا باشیم؟!

یوفا می خواهد سریع‌تر تکلیف بارسلونا در پرونده نگریرا را مشخص کند.

به نوشته مارکا، بارسلونا شرایط متزلزلی دارد. الکساندر چفرین و یوفا موضع خود را پنهان نمی‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رئیس یوفا در توصیف اتفاقات پیرامون باشگاه کاتالانی، آن را یکی جدی‌ترین موقعیت‌هایی که از زمان حضورش در فوتبال با آن روبه‌رو شده، دانسته است. چفرین پیش از برگزاری نشست این هفته در لیسبون و انتخاب دوباره او به عنوان رئیس یوفا، چنین صحبتی کرده است.

با باز شدن پرونده نگریرا در یوفا، این نهاد به وضوح اعلام کرد که همه شواهد، نشان از وضعیتی خارج از کنترل و غیر قانونی دارند. حال چفرین با صحبت‌های خود، احتمال محرومیت بارسلونا از حضور در رقابت‌های اروپایی را افزایش داده است. یوفا نمی‌خواهد وقت را تلف کند و قصد دارد تا قبل از شروع فصل آینده، تکلیف بارسلونا را مشخص کرده باشند. یکی از متخصصان در این‌باره به مارکا گفته: «اگر یوفا چنین موضعی می‌گیرد، پس یعنی چیزی وجود دارد». در صورت محرومیت، بارسلونا تنها برای یک فصل حق حضور در رقابت‌های اروپایی را ندارد. محرومیت‌های بیش‌تر، روند قضایی مخصوص به خود را خواهند داشت و زمان بر هستند. به همین خاطر، یوفا می‌خواهد با دقت عمل کند و چفرین نمی‌خواهد هیچ جای تردیدی (در حکم یوفا) وجود داشته باشد.

یوفا نمی‌خواهد در حکمش خللی ایجاد شود زیرا می‌داند بارسلونا ابتدا به دادگاه استیناف یوفا و سپس برای کاهش مجازات احتمالی یا یافتن راهی که به آن‌ها اجازه حضور در رقابت‌های اروپایی فصل ۲۴-۲۰۲۳ را بدهد به دادگاه داوری ورزشی «CAS» مراجعه خواهند کرد. همان طور که چفرین به صراحت گفته، مجازات یا محرومیت احتمالی بارسلونا توسط یک نهاد مستقل بررسی خواهد بود اما پیام‌هایی که بارسلونا دریافت می‌کنند و همچنین صحبت‌های چفرین، نشان دهنده شرایط پیچیده‌ای هستند. چفرین با سخنان خود، دنیای فوتبال را در حالت آماده باش قرار داده و به صراحت اعلام کرد که پرونده نگریرا، تنها مربوط به فوتبال اسپانیا نمی‌شود. صحبت‌های او فراتر از تحلیل محتاطانه مسئولان فوتبال اسپانیا از این شرایط هستند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *