در دوره‌های آموزش آرایشگری چه می‌گذرد؟

تو دوره‌های آرایشگری تسلط بر اصول اولیه قبل از اینکه به سمت سبک‌های حرفه‌ای بروید، از اوجب واجبات است.

اگر قصد دارید به زودی وارد حرفه آرایشگری شوید و می‌خواهید دوره‌ آموزش میکاپ را بگذرانید، این مقاله مخصوص شماستما قرار است با شما جزئیاتی که در دوره‌های آموزش آرایشگری می‌گذرد صحبت کنیم و نشان دهیم که چه چیزی در این کلاس‌ها انتظارتان را می‌کشندبا ما تا انتها همراه باشید.

در دوره‌های آموزش آرایشگری با چه مباحثی آشنا می‌شویم؟

images 1661777233

قبل از هر چیزی باید بدانید که همه دوره‌ها، در هر زمینه‌ای، به یادگیری اصول اولیه نیاز داریددوره‌های آرایشگری هم از این قاعده مستثنی نیستندتسلط بر اصول اولیه قبل از اینکه به سمت سبک‌های حرفه‌ای بروید، از اوجب واجبات است.

۱. یادگیری اصول اولیه

مباحث زیر از مهم‌ترین اصولی هستند که در این دوره‌ها خواهید آموخت:

بهداشت میکاپ آرت

استانداردهای حرفه‌ای و اهمیت بهداشت محیط حرفه‌ای آرایشگاه اصولا از اولین مباحثی است که باید بشناسیددر این بخش با استفاده ایمن و نگهداری درست مواد شیمیایی مورد استفاده در کار هم آشنا خواهید شد.

ابزارهای آرایشی

هر میکاپ آرتیست به ابزار ویژه‌ای نیاز دارد تا کار خود را به بهترین شکل انجام دهدشما باید این ابزارها را به درستی بشناسید تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

تئوری رنگ

دوره آموزش رنگ مو هم یکی از دوره‌های ضروری برای تبدیل شدن به میکاپ آرتیست حرفه‌ای استاین دوره‌ها معمولا همراه با دوره پایه آموزش آرایشگری ارائه می‌شودشناخت و درک کامل رنگ‌ها، چرخه آن‌ها، ترکیب رنگ‌ها و تصحیح آن‌ها با توجه به جنس و بافت مو از ابتدایی‌ترین مباحثی است که باید در این بخش آموزش ببینید.

شناخت انواع پوست

نمی‌شود میکاپ آرتیست حرفه‌ای باشید اما جنس و انواع رنگ پوست را نشناسیدبرای کسب نتیجه بهتر از میکاپ صورت، لازم است که به‌عنوان آرایشگر بدانید که با چه نوع پوستی طرف هستید و باید هر پوست را چطور برای آرایش آماده کنید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

شناخت پوست همچنین به شما کمک می‌کند تا بهترین توصیه‌های مراقبت از پوست را به مشتریانتان ارائه دهید.

یادگیری پایه‌ آرایش صورت

زیرسازی اصولی پوست برای آرایش، نیمی از مسیر آرایش درست استتا ندانید که چطور این کار را انجام دهید و چطور با پرایمر، کانسیلر، کرم پودر و برانزر کار کنید تا رنگ پوست تصحیح شود، نمی‌توانید میکاپ آرتیست قدرتمندی باشید.

در هر دوره حرفه‌ای آموزش میکاپ با این اصول اولیه و مهم هم آشنا خواهید شد.

۲. دسترسی به محصولات، مدل‌ها و اجرا

بعد از آنکه با اصول اولیه و پایه‌ای آشنا شدید، باید تمرین روی انواع پوست را آغاز کنیدمعمولا در دوره‌های آموزش میکاپ این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا آنچه یاد گرفته‌اید را روی مدل‌ها اجرا کنید تا تجربه اجرایی شما افزایش پیدا کند.

کار با مواد اولیه و لوازم آرایشی برندهای معتبر

به عنوان میکاپ آرتیست، لازم است که هر برند و محصولات آرایشی آن را به خوبی بشناسیداین ویژگی، مستلزم خرید محصولات آرایشی متعدد است که احتمالا همه نتوانند از پس آن بربیایند؛ خصوصا اینکه این روزها به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت محصولات آرایشی به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

شرکت در دور آموزش میکاپ معتبر و حرفه‌ای، به شما امکان می‌‌دهد که از برندهای معروف آرایشی استفاده و کار با آن‌ها را تجربه کنید.

آشنایی با سبک‌های مختلف آرایشی

images 1661777234

گذر از دوره آموزش‌های اولیه آرایش، به معنای ورود به مرحله و سطوح جدیدی است که در آن باید با سبک‌های مختلف آرایشی آشنا شوید و آن‌ها را به خوبی بشناسیدبا شناخت این سبک‌ها می‌توانید به کارتان جهت و هدف بدهید و با خلاقیت‌ سبک خودتان را بسازید.

بررسی صلاحیت حرفه‌ای

در انتهای دوره، باید کیفیت کار شما بررسی و توسط افراد حرفه‌ای و متخصص مورد قضاوت قرار بگیردبرای داشتن گواهینامه هر دوره و مدرک حرفه‌ای هر کاری، باید این مرحله را بگذرانید تا مشتریان آینده به شما اعتماد کنند.

اگر این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، می‌توانید گواهینامه مربوطه را دریافت کنید.

شما می‌توانید با پایان دوره، دوره‌های حرفه‌ای دیگر را امتحان کنید تا با مهارت‌های جدیدی آشنا شوید و کارتان را گسترش دهیدشرکت در دوره‌های حرفه‌ای به معنای گسترش شبکه کار و آشنایی با افراد حرفه‌ای حوزه‌ شماست و جدا از بار آموزشی به شما امکان می‌دهد تا در کنار باتجربه‌ترها باشید و از آن‌ها بیشتر یاد بگیرید.

مدرسه زیبایی آدینا، یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای است که با ارائه دوره‌های مختلف آموزش آکادمیک میکاپ و آرایش، در مسیر حرفه‌ای قدم به قدم شما را همراهی خواهد کرد.

با گذراندن دوره‌های این مجموعه، امکان خواهید داشت تا در کنار میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای و برجسته به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید و عادات اشتباه خود را اصلاح کنید تا به یکی از برجسته‌ترین‌های حرفه آرایش و زیبایی تبدیل شوید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *