در کمال ناباوری بیت کوین گل کاشت!

بیت کوین در کمال ناباوری به عنوان بهترین دارایی سال ۲۰۲۳ تبدیل به بیت کوین شد

شایانیوز- بیت کوین قوی ترین بازده سه ماهه را از نوامبر ۲۰۲۱ به ثبت رسانده است. علاوه بر این، بیت کوین از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ درصد افزایش یافتهو آن را به بهترین دارایی سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده است.

در مقایسه، طلا در مدت مشابه تنها ۹ درصد افزایش داشته است و NASDAQ ۱۰۰ که از نظر فناوری سنگین است، حدود ۲۰ درصد را از اول ژانویه تا کنون حفظ کرده است. در ۱۷ آوریل، ارائه دهنده تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode عملکرد بیت کوین را تایید کرد و اظهار داشت:

«عملکرد قوی بازار در سال ۲۰۲۳ با سال ۲۰۲۲ کاملاً مغایرت دارد و نشان می‌دهد که یک تغییر رژیم مطلوب در حال انجام است.»

گاوهای بیت کوین به بازی بازگشتند؟

Glassnode اعلام کرد که قیمت بیت کوین و طلا اخیراً در پی یک بحران بانکی دیگر در ایالات متحده همبستگی داشته است. این شرکت همچنین فرض بازگشت به بازار صعودی کامل را بررسی کرد.

گزارش شده است که اخیراً مقدار زیادی از BTC به سود خود بازگشته است. در سال ۲۰۲۳، در مجموع ۶.۲ میلیون بیت کوین به سود بازگشته اند که تقریباً یک سوم عرضه را نشان می دهد. این نشان می دهد که چقدر این پایه هزینه زیر ۳۰ هزار دلار است.

بازار کریپتو سرد می شود؟

قیمت در یک خط مستقیم حرکت نمی کند، بنابراین بازار صعودی یا نه، اصلاحاتی وجود خواهد داشت. بیت کوین با کاهش ۱.۸ درصدی در روز به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط کرد و در زمان نگارش این مقاله به ۲۹۴۶۴ دلار معامله شد.

در ماه گذشته همچنان ۹ درصد رشد داشته است، اما پس از رسیدن به مقاومت سنگین در سطح ۳۰۰۰۰ دلار، به دلیل عقب نشینی است. پشتیبانی در حال حاضر حدود ۲۸۰۰۰ دلار است، بنابراین این سطح ممکن است در هفته آینده دوباره بررسی شود. بر اساس گزارش CoinGecko ارزش کل بازار با ۱.۲ درصد کاهش به ۱.۳ تریلیون دلار رسیده است

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *