در۲۴ ساعت گذشته چه اتفاقی برای شیبااینو افتاده؟

shibainu

باتوجه به گزارشات Shibburn ردیاب رایت نشان می دهد در ۲۴ ساعت گذشته،…

شایانیوز- باتوجه به گزارشات Shibburn ردیاب رایت نشان می دهد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۴۰ میلیون توکن Shiba Inu به کیف‌پول‌های مرده، جایی که این توکن‌های میم برای همیشه قفل می‌شوند، فرستاده شده است.هدف از سوزاندن توکن ها این است که SHIB دست نیافتنی تر  شود، هدف این است که قیمت شیبا در دراز مدت بالا برود. تاکنون، طبق وب‌سایت ردیاب سوزاندن SHIB، در مجموع ۴۱۰,۳۷۲,۹۲۷,۳۳۳,۴۲۳ Shiba Inu از کل عرضه در گردش خارج شده است.

علیرغم این اتفاق، قیمت الان ۸۸ درصد کمتر از پیک تاریخی که حدود ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار بود و در اواخر اکتبر سال گذشته به آن رسیده بود. در حال حاضر، ۵۵۷,۹۸۹,۳۳۴,۹۹۵,۵۰۳ SHIB در حال گردش است. به گفته وب سایت Shibburn، نشان میدهد، میزان سوختگی Shiba Inu 136.7٪ افزایش یافته است.بزرگترین صرافی فیلیپین به فهرست SHIB بر اساس چندین توییت اخیر ارسال شده توسط Coins.ph، بزرگترین صرافی رمزنگاری راه اندازی شده در فیلیپین، این پلتفرم قصد داشت Shiba Inu را در ۱۳ جولای فهرست کند. با این حال، به دلیل برخی مشکلات فنی، فهرست شدن دومین میم کوین بزرگ بر اساس ارزش بازار تاکنون به تعویق افتاده است.

صرافی قول داده است که شیبا اینو را «خیلی زود» به لیست خود اضافه خواهد کرد.نهنگ‌ها همچنان به خرید انبوه SHIB ادامه می‌دهند همانطور که قبلاً گزارش داد، Shiba Inu دوباره جای بزرگترین دارایی رمزنگاری شده در معادل دلار را گرفته است که اکنون در اختیار بزرگترین نهنگ‌های اتریوم است. در حال حاضر، این سرمایه گذاران حدود ۵۵۹,۹۷۴,۴۳۲ دلار SHIB دارند که ۲۲.۳۵ درصد از پرتفوی تشکیل شده آنها است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *