دستور لاپورتا به ژاوی!

اتفاقی که خوان لاپورتا از لحظه به جان خریدن ریسک فعالسازی اهرم های اقتصادی از آن می ترسید عملا رخ داده است.

 بارسلونا در آستانه حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است و این اتفاق حداقل ۲۰ میلیون یورو از درآمدی که هیئت رئیسه روی آن حساب باز کرده بود را کاهش می دهد. اتفاقی که با توجه به روی تیغ حرکت کردن خوان لاپورتا و باشگاه، می تواند ضربه سنگینی به بدنه باشگاه کاتالان وارد کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ خوان لاپورتا چهارشنبه شب و پس از تساوی ناامید کننده بلوگرانا برابر اینتر، به شدت عصبانی بود. او بلافاصله پس از بازی با ژاوی جلسه ای برگزار کرد و در آن خیلی رک و پوست کنده با سرمربی بارسلونا صحبت کرد. منابع نزدیک به باشگاه به روزنامه اسپورت خبر داده اند که لاپورتا هنوز به صورت کامل از ژاوی حمایت می کند و او را رهبر پروژه می داند؛ با این حال رئیس باشگاه شرطی برای ژاوی گذاشته که نقش مستقیمی روی آینده این سرمربی جوان در نیوکمپ دارد:

باید بارسلونا را قهرمان لالیگا کنی! 

خوان لاپورتا و هیئت مدیره هیچ نتیجه دیگری را نمی پذیرند و ژاوی هم می داند که در صورت عدم قهرمانی لالیگا بعید است فصل آینده هدایت بلوگرانا را برعهده داشته باشد، حتی با وجود این که در حال حاضر حمایت کامل اعضای هیئت مدیره را پشت خودش حس می کند. بارسلونا در حال حاضر با ۲۲ امتیاز از ۸ مسابقه، به لطف نفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین لالیگا به حساب می آید و از حالا به بعد تمام تمرکزش را روی قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا قرار داده است. 

بارسلونا از حالا می خواهد تمام ریسک ها را به جان بخرد و به هر نحو ممکن قهرمان لالیگا شود. اولین اقدام جدی بلوگرانا در راستای انجام ریسک، ریسک کردن روی ژول کونده است. کونده که طی چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده، در ال کلاسیکوی روز یکشنبه از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد و برنامه این است که ۹۰ دقیقه در زمین بازی کند. 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714575758 2018377

بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (۸ روش رایگان و زود بازده)

در این پست بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (۸ روش رایگان و زود بازده) را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *