دستگاه برنز از دست الناز شاکردوست در رفت و خانم شده سیاااه؛ تریپش چند صد میلیونیه!

الناز شاکردوست از بازیگرای خفن سینماست که از پولدارا نیز محسوب میشود و اینبار چهره به شدت سوخته خانوم بازیگر توسط سولار مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- الناز شاکردوست از بازیگرای محبوب و باکلاس ایرانی محسوب میشه که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همیشه در کاراکتر دختری داف و شاخ دیده شده. البته که این روند الناز شاکردوست تا همین چند سال پیش بود و حالا خانوم خانوم رو با تیپ کاری دیگری می بینیم که خب در نوع خودش پیشرفتی چشمگیر حساب میشه! حالا شاید براتون سوال بشه که چه چیزی باعث شده تا ما چنین چیزی بگیم؟ الناز شاکردوست در چند سال اخیر نقش هایی رو بازی میکنه که نه تنها خودش تا به حال بازی نمیکرد، بلکه از دیگر بازیگران خانوم هم چندان دیده نمیشد! 

الناز بانو که راه به راه با فیلم های مختلف بر روی پرده سینما بود حالا جوری دیگر سر خود را بالا میگیرد چون شده مِن جمله هنرمندانی که واقعا هنرمند هستند صرفا از روی زیبایی و چشمانی رنگی بهشون نقشی داده میشه! الناز شاکردوست یه دختر خیلی پولداره که اصلا از ابتدای ورودش به بازیگری هم شوق بازیگر شدن و شهرت ایشون رو گرفته بوده و اصلا برای موارد مالی وارد این عرصه نشده! الناز بانو که تا پیش از اتفاقات اخیر کشور، اکران های بسیاری میرفت و جنگولک بازی های بسیاری داشت خب تصاویر و حتی ویدیوهای کوتاهی هم ازش گرفته میشد که در موراد پخش شده مشخص میشد الناز شاکردوست از قصد برخی از حرکات رو میرفته تا به نوعی دیگر دیده بشه و ساده و بی حاشیه نمونه!

اما در ادامه ابتدا تصویری از خانوم خانوما مشاهده می کنید که برای اکران فیلم “تی تی” با ظاهری متفاوت حضور پیدا کرد.

unknown_292022950_781174016386105_4689248295459889684_n

الناز شاکردوست با استایل هایی گرووون و استایلیستی ارزون!

الناز شاکردوست رو میشه از بازیگرای بسیار محبوبی دونست که گاهی خوشتیپه و گاهی بدتیپ که خب تصویر بالایی یکی از مثال های بارز از استایل ناجور خانوم بازیگره. البته که ناجور بودن از لحاظ نامتعارف بودن نیست و منظور ما به نوعی زیبایی شناسی در استایل هستش که چنین تیپی برای الناز شاکردوست مناسب نبود!

از طرفی هم چهره خیلی برنز شده خانوم خانوما و مورد توجه قرار گرفت که خب میگن دارندگی و برازندگی؛ اما بهتره بگیم استفاده از پول و اموال برای هرررر جایی هم جذاب نیست و گاهی اونقدر این مایه تیله زیاده که شخص در موارد مختلف ازش استفاده می کنه که نباید بکنه! مثلا همین سولار و برنز شدن چندان به الناز شاکردوست نیومد و به قول بسیاری از کاربران ظاهر زیبایی برای وی نساخت! الناز شاکردوست با وجود اینکه توانایی مالی و شرایطیش رو داره که با بهترین استایلیست ها در ارتباط باشه، اما چندان خوووشتیپ دیده نمیشه به خصوص در همین یکی دو سال اخیر که خیلی از بازیگران سینمای ما سعی بر این دارند تا متفاوت دیده بشن و الناز بانو هم یکی از اونها!!

jj

الناز شاکردوست همین تیپش شد میلیاردی! خبر داشتی؟

الناز شاکردوست حتی در این مدت اخیری که ازش صحبت کردیم، در آرایش و چهره اش نیز تغییراتی داشته که خب نشون میده میکاپای آنجلینایی خیلی رو خانوم اثر گذار بوده و حالا الناز بانو رو با ظواهری می بینیم که هم میخواد نچرال نشون بده و هم غلیظ و تمیز!

بسیاری از کاربران بر این نظر بودند و به شوخی گفتند الناز شاکردوست احتمالا برای استایل و صندل و کیفش میلیاردی خرج کرده اما اندازه مهمونی سر کوچه ای ما هم خوشتیپ نشده! اگر فکر میکنید استایل میلیاردی یک شوخی بود باید بگیم که سخت در اشتباهید چرا که الناز بانو رو که گفتیم خیلی پولداره، این رو هم باید خاطر نشان کنیم که الناز شاکردوست سالهای پیش زمانی که دلار هنوز به این اوج سنگین و اسفناک خود نرسیده بود، کیفی ۶۸۰ میلیونی داشت! این کیف قطعا حالا قیمتی میلیاردی داره و با این حساب باید بگیم بعید هم نیست که استایل تصویر بالایی میلیاردی هزینه شده پاش!

288070131640404988

خب یادتونه گفته بودیم الناز بانو زده تو یه کارایی که حاشیه ساز بشه جلو دوربینا؟ در ادامه نمونه ای بارز از آن را مشاهده می کنید که الناز بانو با هوتن شکیبا از اونجایی که تا به حال چند باری فیلم بازی کرده اند و رفاقتی صمیمانه دارند، ادا . اطواری عجیب میان که برای عکاسان سوژه ای داغ بود و برای کاربران سوژه ای ناب!

پارتنر جذاب و چشم درار الناز شاکردوست!

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا طبق بازی هایی که داشته اند به نوعی زوج سینمایی محسوب میشن و خب از اونجایی که سر هر پروژه کلی در کنار هم قرار میگیرن رفاقتی صمیمانه نیز دارند.

اما جالبه بدونید که الناز شاکردوست بارها شده برای هوتن شکیبا پست گذاشته و متن هایی جالب و صمیمانه نوشته. مثلا هوتن شکیبا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد، سال پیش با دو فیلم «ابلق» و «تی تی» در جشنواره حضور داشت و در هر دو فیلم همبازی الناز شاکردوست بود. شاکردوست برای ایفای نقش در «ابلق» کاندیدای دریافت سیمرغ شد، اما شکیبا در هیچ بخشی نامزد دریافت جایزه نشد. الناز شاکردوست در واکنش به این اتفاق متنی را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است و متقابلاً هوتن شکیبا به او پاسخ داده است.

5529615

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *