دغدغه های یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات؛ کار پرسپولیس هنوز تمام نشده!

نقل و انتقالات پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که هنوز کار سرخ‌پوشان در نقل‌وانتقالات تابستانی به پایان نرسیده است.

آغاز زودهنگام فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باعث شد تا آن‌ها در روزهای نخست بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالات تابستانه، فعالیت پرشتابی را داشته باشند و چند ستاره فوتبال ایران به عضویت پرسپولیس در آمدند.از علیرضا بیرانوند در خط دروازه تا مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، گیورگی گولسیانی و البته سعید صادقی که پر سر و صداترین خرید سرخ‌پوشان به شمار می‌رود. در این میان، محمدمهدی احمدی دفاع چپ جوان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان هم جزو دیگر خریدهای تابستانی پرسپولیس بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس ضمن رضایت از روند نقل‌وانتقالاتی تیمش، از تلاش مدیران باشگاه قدردانی کرده اما فعالیت تیمش را در بازار تابستانه کافی نمی‌داند، چرا که گل‌محمدی معتقد است هنوز نقاط ضعف سرخ‌پوشان تکمیل نشده و این عدم تکمیل فهرست پرسپولیس سبب شد تا تمرینات پیش‌فصل سرخ‌پوشان تاخیر آغاز شود.

کادر تکمیل نشود، شروع نمی‌کنیم

پرسپولیسی‌ها قرار بود از فردا تمرینات خود را برای حضور در لیگ بیست‌ودوم آغاز کنند اما در فاصله ۲۴ ساعت تا شروع تمرینات پیش‌فصل سرخ‌پوشان، یحیی گل‌محمدی از تعویق زمان آغاز اردوی پیش‌فصل پرسپولیس صحبت کرد و علت آن را ناقص بودن تیمش دانست.

گل‌محمدی در توضیح چرایی تاخیر در آغاز اردوی پیش‌فصل پرسپولیس گفت: «قرار بود از فردا تمرینات را شروع کنیم اما به دلیل تکمیل نبودن تیم، شروع کارمان به تعویق افتاد. برخی نفرات کادر تیم هنوز در تهران نیستند و صبر می‌کنیم با حضور آن‌ها تیم تکمیل شود و بعد استارت بزنیم».

کارمان در نقل‌وانتقالات تمام نشده است

سرمربی پرسپولیس بعد از شروع توفانی سرخ‌پوشان در بازار تابستانه، عملکرد مدیران باشگاه را تحسین کرد اما به این مسئله تاکید داشت که هنوز کار پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات به اتمام نرسیده است. یحیی گل‌محمدی امروز مجدداً با قدردانی از تلاش‌‎های درویش، صحبت‌های هفته‌های گذشته خود را تکرار کرد و گفت: «شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما هنوز کار برای ما تمام نشده و در بعضی از پست‌ها نیاز مبرم به بازیکن داریم. امیدوارم که در این چند روز در این بخش هم کار به خوبی پیش برود».

دو مهاجم خارجی می‌خواهم، اسدی باید بماند

گل‌محمدی درباره نقاط ضعف پرسپولیس که نیاز به تقویت در بازار نقل‌وانتقالات دارد، توضیح داد: «گفته بودم که یک مهاجم داخلی و یک خارجی می‌خواهیم. اکنون با جذب نشدن گزینه‌های داخلی دو مهاجم خارجی می‌خواهیم».

سرمربی سرخ‌پوشان ضمن مطرح کردن درخواست تمدید قرارداد با رضا اسدی هم گفت: «در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست‌ درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم. یکی دیگر از دلایل تاخیر در شروع تمرینات همین بود که هنوز این بازیکنان جذب نشده‌اند و دوست داریم که همه تیم در آغاز تمرین کنار هم باشند و بدنسازی را با ترکیب کامل بازیکنان شروع کنیم».

منشا منتفی شد؟

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته مس رفسنجان که توانست عنوان آقای گلی را در لیگ بیست‌ویکم به‌دست آورد، یکی از گزینه‌های خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله سرخ‌پوشان بود. مدیران باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته مذاکراتی را با منشا انجام دادند اما توافقات مالی میان طرفین صورت نگرفت و سپس مهاجم نیجریه‌ای به سراغ مذاکره با مدیران مس رفسنجان رفت و براساس آخرین شنیده‌ها، او به توافقات نهایی با مدیران مس دست یافته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران هم در رفسنجان برای نارنجی‌پوشان مس به میدان می‌رود.

نباید مشکل مالی داشته باشیم

یحیی گل‌محمدی در واکنش به شایعه لغو اردوی پیش‌فصل پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی گفت: «از باشگاه خواستم که در فصل جدید دیگر شاهد مشکلات مالی گذشته نباشیم و آقای درویش هم قول دادند که امسال مسائل مالی به حداقل برسد و تیم از این نظر دغدغه‌ای نداشته باشد. دلیل تاخیر در شروع تمرینات هم مساله مطالبات نیست».

سرمربی پرسپولیس با تاکید بر جذب مهاجم خارجی به عنوان یکی از نقاط ضعف اصلی سرخ‌پوشان توضیح داد: «متاسفانه در ۲ فصل گذشته نتوانستیم تیم را در خط حمله خوب تقویت کنیم. برخی گزینه‌ها جذب نشدند. حق جذب خارجی هم نداشتیم. از آقای درویش خواسته‌ام امسال این مشکل حل شود».

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *