دقیقا کدامیک از دارندگان شیبااینو درخطرهستند؟

از ۵ دارندهSHIBA INU شیبا ۴نفر در محدوده قرمز هستند؟

شایانیوز- قیمت شیبا اینو از زمان بالاترین رکورد در اکتبر سال گذشته به منفی ۸۹ درصد رسیده است. طبق داده‌های جدید IntoTheBlock، تنها ۲۲ درصد از تمام دارندگان Shiba Inu در حال حاضر سود دارند و ۷۷ درصد یا تقریباً ۴ نفر از هر ۵ سرمایه‌گذار SHIB در منطقه قرمز هستند. فقط ۱٪ از تمام دارندگان Shiba Inu در حال حاضر در شرایط نرمال هستند.داده ها نشان می دهد که ۶۳ درصد SHIB را در ۱۲ ماه گذشته خریداری کرده اند. از آنجایی که شیبا اینو در سال گذشته کاهش قیمت داشته است، به احتمال زیاد اکثر سرمایه گذارانی که ضرر می کنند، دارندگان جدیدتر هستند.

آیا شیبا اینو هنوز به پایین ترین قیمت رسیده است؟

بیت کوین پیشتاز بازار ارزهای دیجیتال است و معمولاً پس از یک رکورد تاریخی ۸۰ درصد سقوط کند. این رقم پایین می تواند به ۱۳۸۰۰ دلار برسد که بیت کوین خیلی باآن فاصله ندارد. که بیت کوین کاهش ۲۷ درصدی نسبت به قیمت فعلی خواهد داشت و به راحتی می تواند شاهد زیان بیشتر باشد. شیبا اینو یکی از توکن‌های کنترل شده نهنگ‌ها است که ۸۱ درصد از عرضه در گردش در دست چند دارنده است. بسیاری از این آدرس‌ها هنوز پولی هستند و می‌توانند قیمت شیبا اینو را در صورت فروش کاهش دهند. کاهش ۲۷ درصد بیشتر می تواند به معنای قیمت شیبا اینو به ۰.۰۰۰۰۰۷۳ دلار باشد.

دو نوع از معامله گر شیبا داریم: آنهایی که دست نگه می دارند و امیدوارند قیمت ها افزایش یابد، یا آنهایی که یک دارایی را مطالعه می کنند و زمانی که مطمئن هستند قیمت ها به زودی افزایش می یابد، سرمایه گذاری می کنند. در حال حاضر، ما هنوز در بازار نزولی هستیم. اگر سرمایه‌گذاری هستید که می‌خواهید تا حد امکان به قیمت پایین‌تر نزدیک شوید، بهتراست از خرید Shiba Inu خودداری کنید. انبوهی از پیشرفت‌ها مانند بلاک چین شیباریوم و تجربه متاورس SHIB وجود دارد که می‌تواند در زمان نزدیک‌تر به راه‌اندازی، افزایش قیمت را به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال، EverGrow یک توکن رقیب Shiba Inu است که هفته‌ها تا راه‌اندازی ارتقاء به بازار NFT LunaSky فاصله دارد. LunaSky به یکی از تنها بازارهای NFT تبدیل خواهد شد که به کاربران امکان می دهد Ethereum، Polygon، BNB Chain، Avalanche و Cronos را بررسی کنند. همچنین اولین بازاری خواهد بود که در آن ۱۰۰٪ درآمد حاصل از کمیسیون و کارمزد تراکنش ها برای سوزاندن یک توکن بومی صرف می‌شود،که جایگزین خوبی برای شیبا است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *