دلگرمی استقلالی‌ها؛ اوج‌گیری آقای «مهندس»

1782432

هافبک شماره ۹ استقلال توانسته عملکرد خوبی را از خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به جای بگذارد و به روند درخشان خود ادامه بدهد.

مهدی مهدی‌پور در لیگ بیست‌ویکم نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشت و توانست با ۷ پاس‌گل و یک گل سه امتیازی برای آبی‌پوشان پایتخت، کارنامه‌ای قابل‌قبول را از خود به جای بگذارد و نبض میانه میدان آبی‌ها هم در دستان او بود و در کنار زبیر نیک‌نفس زوج‌سازی موفقی را داشتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ مهدی‌پور در شروع فصل جدید لیگ برتر، ترک عادت نکرده و به درخشش خود در جمع آبی‌پوشان پایتخت ادامه داد. او در هفته نخست و در شرایطی که شاگردان ریکاردو سا پینتو مغلوب سپاهان شدند، یکی از چهره‌های برتر ترکیب استقلال بود. هافبک شماره ۹ آبی‌ها در هفته دوم و در مصاف با ملوان بندرانزلی درخشش خود را توانست تکمیل کند و عملکردی فوق‌العاده را از خود در انزلی به جای گذاشت.

هافبک آبی‌ها هم در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی و هم در دوران سرمربی ریکاردو سا پینتو، ماموریت مهم نواختن ضربات ایستگاهی و کرنر استقلال را برعهده دارد. مهدی مهدی‌پور خیلی زود توانست اولین پاس‌گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به ثبت برساند و در مصاف با ملوان، روی ارسال ضربه کرنر برای عارف غلامی، سازنده گل تساوی‌بخش آبی‌پوشان بود.

مهدی مهدی‌پور که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را دارد و در آخرین مصاف دوستانه تیم ملی مقابل الجزایر با نظر دراگان اسکوچیچ برای دقایقی به میدان رفت، با انگیزه حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی به دنبال درخشش در لیگ بیست‌ودوم است. او به جز گل‌سازی مقابل ملوان، در آخرین لحظات بازی توانست ضربه پنالتی به دست آمده توسط مهدی قایدی را به گل تبدیل کند تا با یک گل و پاس‌گل شروع موفقی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد.

براساس آمار «متریکا»، از زمان پیوستن مهدی مهدی‌پور به استقلال (در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیستم)، هیچ بازیکنی در اردوی آبی‌ها نتوانسته بیش از او پاس‌گل بدهد و مهدی‌پور با درخشش و گل‌سازی در انزلی، توانست شمار پاس‌گل‌های خود در استقلال را دورقمی کند و به عدد ۱۰ برساند. او بعد از ناکامی در رسیدن به عنوان برترین پاسور لیگ بیست‌ویکم، در تلاش برای تکمیل ماموریت خود است و می‌خواهد در فصل جدید لیگ برتر بالاتر از سایر مدعیان عنوان «مهندس لیگ» را با ثبت بیشترین پاس‌گل به‌دست آورد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2019055

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن

در این پست قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *