دلیل شادی کاربران دوج کوین؟!

دوج کوین Dogecoin، اولین و بزرگترین ارز رمزنگاری شده، هرساله..

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin، اولین و بزرگترین ارز رمزنگاری شده، هرساله جشن تولد ۹سالگی خود را در ماه دسامبربرگزار میکند. در ۶ دسامبر ۲۰۱۳، دوج کوین توسط متخصصین نرم افزار بیلی مارکوس و جکسون پالمر به عنوان یک شوخی وارد بازار شد.

از نظر ارزش بازار، DOGE در حال حاضر دهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۷.۷۸ میلیارد دلار است. همچنان Dogecoin از طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی برخوردار است. حساب توییتر میم کوین بیش از ۳.۴ میلیون دنبال کننده دارد. Dogecoin محبوبیا خود را از شخصیت های برجسته می‌گیرد که یکی از آنها مدیر عامل تسلا است.ایلان ماسک از آوریل ۲۰۱۹، زمانی که در توییتی درباره ارز رمزپایه مورد علاقه‌اش، میم کوین منتشر کرد، تا الان حامی سرسخت Dogecoin بوده است.

دوج کوین در ماه مه ۲۰۲۱، درست قبل از حضور ماسک در برنامه‌ای زنده، به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۷۶ دلار دست یافت. Dogecoin با قیمت فعلی ۰.۰۵۸ دلار حدود ۹۲٪ از اوج خود کاهش یافته است. همانطور که توسط سایت های خبری گزارش شده ، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا بیان کرد که به حمایت از Dogecoin ادامه خواهد داد. به روز رسانی های آتی جدیدترین به روز رسانی اصلی Dogecoin، ۱.۱۴.۶، در ماه جولای راه اندازی شد و چندین ویژگی جدیدو اصلاحات امنیتی قابل توجه و تغییرات در ساختار هزینه موجود را معرفی کرد. در حال حاضر، دو نسخه کلیدی – به روز رسانی اصلی ۱.۱۴.۷ و ۱.۲۱، که به عنوان “پایه ای برای آینده (Dogecoin)” شناخته شده که در حال اجراست.طی آنها، اصلاحات و ویژگی‌های جدیدی به این شبکه اضافه خواهند شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *