"دنیا مدنی" بازیگر ساده رهایم نکن تو اینستا از ژَذابای اعظم شده؛ دستو تتو زده تتل طور!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر زیبای ایرانی می باشد که به واسطه مادرش رویا تیموریان وارد این عرصه شد و حالا سیس بگیر اعظم شده!

شایانیوز- دنیا مدنی بازیگر جوان و جذاااب ایرانی می باشد که با بازی در سریال “رهایم نکن” دیده و مشهور شد. دنیا مدنی در این سریال نقش دختری رو ایفا کرد که بهش تجاوز شده بود و خب این تجربه برای خانوم بازیگر بسیار سخت بود چرا که بار روحی روانی خاصی رو باید نشون مخاطب میداد و چون هیچ تصوری در این رابطه نداشت براش سخت بود اما در نهایت دنیا مدنی این کاراکتر رو به خوبی درآورد و خودش رو ثابت کرد.

دنیا مدنی از اون دسته هنرمدانی هستش که بیشتر در تئاتر فعالیت داره تا سینما و تلویزیون. و تا به حال بار ها هم شده که با پارتی جانش همبازی بوده. حالا پارتیه خانوم خانوما کیه؟ مامان جانشون که خانوم رویا تیموریان است و از بازیگران به نام در این عرصه می باشد. البته که دیگه تو این دوره زمونه خیلی از بازیگران با پارتی خانواده و یا فامیلشون راحت وارد این بازیگری شدن و حتی برخی هم مانند خاندان سهیلی جماعتی سینما رو گرفتن که خب دنیا مدنی نیز این گونه بود و به راحتی همچون آب خوردن به اونچه که دوست داشت رسید.

دنیا مدنی در اینستاگرام صفحه شخصی خودش رو داره و از اون مدل خانوماست که باید حتما پیجش مرتب باشه و هر عکسی رو حتی استوریم نمیکنه چه برسه به پست. اما خب ازون مدلا هم هست که خیلی علاقمند به عکسه و راه به راه یچی واسه انتشار داره. در ادامه تصویر جدیدی که دنیا مدنی از خود و طبق معمول در ماشین گرفت منتشر کرد را مشاهده می کنید که باز هم سیس گنگ و عقاب گونه فراموش نشده!

doniamadaniii_2919815884995470264_218188904

وقتی کاربرن از عشقای دنیا مدنی چندششون میشه! چرا خو!

اما دنیا مدنی اینجوریه که کشته مرده گربه هاست. خانومای بازیگر زیادی هستند که گربه یا سگ خونگی دارن اما دنیا مدنی و هانیه توسلی از شیفتگان گربه می باشند. دنیا خانوم مدنی سال گذشته از مهراب قاسم خانی دو سه تایی بچه گربه گرفت و با وجود اینکه خودش گربه داشت اما اونهارو هم بزرگ کرد. حالا امسال همون گربه ها بچه دار شدن و خانوم خانوما نوه های مهراب خان رو منتشر کرد.

در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید که به مذاق برخی خوش اومد و برخی هم بد! 

doniamadaniii_2919774017838560506_218188904

وقتی برق لب دنیا مدنی چشمو میزنه و باید عینک آفتابی گذاشت!

میدونین که میزان استفاده از لوازم آرایش در ایران اونقدری زیاد هست که به راحتی خانومای ایرانی در رابطه با مصرف لوازش آرایش میتونن در سطح جهان مقام بیارن! خب خانومای بازیگر هم از این قضیه مستثنا نیستن و حسابی آرایش میکنن که البته برخی هم در جامعه و هم در میان چهره های مشهور وجود دارند که کمتر آرایش میکنند و به فیس نچرال طور خود راضی اند و یا کم و ملایم میکاپ دارند.

دنیال مدنی از اون دسته خانومایی هستش که اهل عملای خیلی پ ل ن گ طور نیست و ژل و بوتاکس از سر و صورتش نمیپاشه بیرون اما خب لوازم آرایش خیلی دوست داره و میکاپ های ناز زیادی انجام میده که خب معمولا هم غلیظ هستند. اینبار خانوم خانوما اومد و یه استوری از خودش طبق معمول در ماشین منتشر کرد که برق لب و سایه چشم رنگیش حسابی اومد به چشم. اما باز هم دنیا خانوم مدنی سیس عقابشون رو فراموش نکردن و بدون ذره ای لبخند این بومرنگ رو به اشتراک گذاشتند!

چُسان فیسان دنیا مدنی وقتی هنوز خیلیییی راه داره ….

دنیا مدنی از اون دسته آدماییه که تا در سینما دو سه تا فیلم میبرن رو صحنه و این حرفا یهو میان کلی ادا و اصول از خودشون میریزن تا بتونن تو اینستا واسه خودشون یه پا سلبریتی شن.

دنیا مدنی هم که مادر به این معروفی داره و میتونسته خیلی اوقات بره تو کارایی بازی کنه که خیلی زودتر از اینا به چشم بیاد، اما به دلیل اینکه خیییلی خودش رو شاخ می پنداره، خواسته دست تنها به یه جایی برسه. خانوم خانوما با کلی ژست و فیگورای باکلاس طور و غربی یه جوری تو اینستا واسه خودش میتازونه که بیا و ببین!

Untitled

Untitled

Untitled

شیطنتای دنیا مدنی که بالاخره یه روز دردسرساز میشه!

دنیا مدنی چند وقت پیش عکسی با بازیگر مطرح سینما، هانیه توسلی تو پیجش گذاشته بود که تتوش رو یه جورایی تو چشم طرفداراش کرد. دنیا خانوم که این روزا بدجور تو فاز اینستا رفته و داره هر طوری میتونه خودش رو به بقیه سلبریتیا نزدیک میکنه، حالا با یه استایل ساده یه طوری عکس گرفته که از دید کاربرای فضای مجازی فقط و فقط میخواد تتو روی دستش رو به رخ بقیه بکشه.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714399961 2017107

مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟

در این پست مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟ را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *