"دنیا مدنی" با فیس اروپاییش همه خوشگلا رو گذاشت جیبش؛ گُل منگلی تیپ میزنه باقلواااا!

دنیا مدنی بازیگر و کارگردان معروف که با فیس دوست داشتنیش کلی طرفدار پیدا کرده، جدیدا نشون داد با هر میکاپ و تیپی شیک و تو دل بروئه!

شایانیوز- دنیا مدنی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که البته از طرفی دختر رویا تیموریان هم هست و شاید بیشتر از این طریق او رو بشناسین. اما دنیا مدنی خودش هم دستی بر آتش بازیگری و البته کارگردانی داره و تونسته در زمینه ساخت فیلم جوایز متعددی رو برای خودش رقم بزنه. دنیا مدنی مدت های طولانی به عنوان طراح صحنه در برنامه پرطرفدار “خندوانه” در پشت صحنه مشغول کار بود و بعد از اینکه وارد برنامه “شب آهنگی” شد بیشتر خودش رو به مردم شناساند. دنیا مدنی در کنار حرفه های تخصصیش یه پیج پر و پیمون هم تو اینستا داره که با عکسای جینگولش حسابی تونسته طرفدارای ریز و درشت واسه خودش جمع کنه.

دنیا خانوم که تو این سال ها ثابت کرده چندان علاقه ای به عمل و این مدل کارا نداره، چندان فیسش رو تغییر نداده و میشه به عنوان یه بازیگر نچرال به حسابش آورد البته در میون سلبریتیای قدیم و جدید که رسما پروتزاشون جلوتر از خودشون راه میره! دیا مدنی در کنار اینکه چندان اهل آتلیه رفتن هم نیست ولی یه فیس فوق العاده مناسبی برای آرایش داره و تا به امروز با هر چیزی که تیپ زده کلی بهش اومده و به عنوان یه مدل خیلی خفن با ژستای خاصش هم میتونه بدرخشه تو اینستا.

K

چهره جذاب و خاص دنیا مدنی که طرفدار داره هوارتاااا!

دنیا مدنی جزو هنرمندانی به حساب میاد که چهره او فوق العاده دوست داشتنی و تو دل بروئه و البته خوش هم خوب میدونه که باید چطوری عکس بندازه و هر دفعه با چه میکاپی ظاهر بشه تا بتونه به خوبی فیس جذابش رو به نمایش بذاره. دنیا خانوم که کلا خیلی ریزه میزه به نظر میاد، با میکاپ های خاص خودش انواع و اقسام فیس ها رو برای خودش میسازه و تونسته با جینگول بازیایی که در کنار استایلای عجیب غریب از خودش به نمایش میذاره، دل خیلیا رو با خودش همراه کنه.

او بعضی اوقات سعی داره با یه رژ ساده فوق العاده خاص به نظر بیاد و از طرف دیگه بعضی جاها فوق العاده ملیح و جذاب آرایش میکنه و رسما میشه یه دختر جذاب و خاص که همه جوره بی نظیر به نظر میاد!

ss

q

استایلای نوستالژی طورِ دنیا مدنی که آدمو یاد قدیم ندیما میندازه!

دنیا خانوم در کنار فیس جذابی که داره، اما گویا چندان اهمیتی به استایل زدنش نمیده و معمولا با تیپ هایی از خودش عکس میگیره که تابحال به عنوان تیپ یه بازیگر دیده نشده. از اونجایی که خانوم خانوما کلی طرفدار داره و همگی هم حسابی ازش تعریف میکنن، ممکنه این باور براش پیش اومده که هر چی بپوشه بهش میاد، که خب میاد.

ولی بعضی اوقات هم با استایلایی از خودش رونمایی میکنه که آدمو تو کف میذاره. شلواری که تو یکی از عکساش هست به قدری گل مَنگلیه که آدمو رسما یاد سفره های قدیمی میندازه. همچنین یه جای دیگه هم با تیپی اومده بود که مانتوش رو شبیه طرح لنگ منتهی با یه رنگ دیگه نشون میداد. البته شاید هم واقعا خودش دوست داره از هر لحاظ کامل نباشه!

gf

f

کمی بیشتر با دنیا مدنی آشنا شیم!

دنیا مدنی بازیگر تئاتر و سینما و طراح صحنه متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در شهر تهرانه. مادر دنیا خانوم یکی از اساتید بازیگری در ایران یعنی خانوم رویا تیموریان هستن که وقتی دنیا و خواهرش درنا تقریبا کم سن و سال بودن از هم جدا شدن. همسر اول رویا تیموریان، میرولی الله مدنی بود که بعد از اینکه صاحب دو دختر شدن، تصمیم به طلاق گرفتن و رویا خانوم در سال ۸۲ با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

t

F

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715609376 2023949

صندوق درآمد ثابت چیست + بهترین سرمایه گذاری و سود ماهانه Fixed Income

در این پست صندوق درآمد ثابت چیست + بهترین سرمایه گذاری و سود ماهانه Fixed …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *