"دنیا مدنی" با یه شات سفر دور دنیاشو یه کاسه کرد؛ تیپای خانوم با سفره در رقابته بدجووور!

donya madani shayanews

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر سینماس که این روزا داره با عکسای اروپاییش از همه مدلا میزنه جلو و اخیرا هم از سفر هزاربازش ویدیو گذاشت!

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگران خوش چهره و پر از فعالیت های ریز و درشت در فضای مجازیه که البته دختر خانوم “رویا تیموریان” هم هستن و خیلیا معتقدن رویا خانوم باعث شده دنیا مدنی وارد فضای تئاتر و سینما بشه. باید بگیم که دنیا خانوم خودش فعلا به عنوان یه بازیگر چندان شهرتی در کشور نداره و خیلیا دنیا مدنی رو به عنوان یه بلاگر خیییلی فعال میشناسن که مدام در حال سفره و داره از خودش عکس و فیلم منتشر میکنه.

حتی دنیا خانوم به تازگی یه کلیپی گذاشته تو پیجش که داره خلاصه ای از سفرهاش رو نشون میده و ثابت میکنه اینقدر تو گشت و گذار ترکونده که دیگه حوصله نداره بیاد هی عکس بذاره و همه رو یه کاسه کرده. البته این تنها ویژگی خاص دنیا مدنی توی پیج اینستاش به حساب نمیاد و خانوم خانوما با کلی چیتان پیتان اینستا رو کلا مال خودش میکنه و چنان تیپای اروپایی و جینگولی میزنه که همه کاربرا حسابی با دیدنش  کف میکنن. بعدشم با این تیپای عجیب غریب یهو یه ژست میگیره خانمان سوز و طرفدار واسه خودش جمع میکنه کرور کرور!

وقتی فیلتر میشه خوراک شب و روز دنیا مدنی!

دنیا مدنی که این روزا حسابی شد کُپ دنیای اونور آبی و داره با فوتوهای جینگول مستونش و موهای کلی آلاگارسون کردش، یه چیزی میسازه از خودش ناجور، حالا زده تو کار فیلتر اندازی رو فیسشو یه جوری هم فیلتر میزنه که قشنگ چشم آدمو درمیاره. درواقع میشه گفت همه چیز درباره دنیا مدنی زیادیه و خانوم میخواد در هر زمینه ای از بقیه سر باشه.

حتی وقتی که داره با کلی آرا ویرا رُخ میاد جنجالی، یهو یه فیلتر میندازه و به جای اینکه بخواد از فیس خودش مایه بذاره، اینستا رو گلبارون میکنه. البته همونطوری که گفتیم شهرت با این بازیگر این کارو کرده، وگرنه قبلنا از این فازا برنمیداشت خانووووم!

ff

تیپای گل مَنگلی دنیا مدنی که دیگه شورشو درآورد!

دنیا مدنی کلا تو اینستا فازی داره که اگه وارد پیجش بشین، متوجه خواهید شد فوتوهای ایشونو تو هیچ جای دنیا نمیشه پیدا کرد. دنیا خانوم علاوه براینکه خیلی عاشق ژست اومدنای هالیوودی و خفنه، اما همیشه یه وجه تناقضی درش دیده میشه. به این معنا که تا میای بگی وای چقدر عکسش خوبه، ولی یهو میزنه به اون در و با یه تیپ اَجق وجق میاد به صحنه و همه فکا رو میندازه.

خانوم چند وقت پیش عکسایی از خودش منتشر میکرد که تو اونا همش داشت با یه شال پر از گل فیگور شوک کن گرفته بود و بعدش هم با یه شلوار که فتوکپی پرده بود، ژست اومده بود عجیییب!

r

w

t

کمی بیشتر با دنیا مدنی!

دنیا مدنی بازیگر تئاتر و سینما و طراح صحنه متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در شهر تهرانه. مادر دنیا خانوم یکی از اساتید بازیگری در ایران یعنی خانوم رویا تیموریان هستن که وقتی دنیا و خواهرش درنا تقریبا کم سن و سال بودن از هم جدا شدن. همسر اول رویا تیموریان، میرولی الله مدنی بود که بعد از اینکه صاحب دو دختر شدن، تصمیم به طلاق گرفتن و رویا خانوم در سال ۸۲ با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

دنیا مدنی مدتی در برنامه پربیننده “خندوانه” به عنوان طراح دکور حضور داشت و بعد از اون با ورود به برنامه “شب آهنگی” به عنوان یه بازیگر خودش رو شاسوند که این اواخر با بازی در فیلم “سلفی با دموکراسی” که فصل دوم دموکراسی در روز روشن به حساب میاد، سعی داره تبدیل به یه سلبریتی تمام عیار بشه!

y

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *