دوست داری مثل سلبریتی های هندی و لاتین موهات سالم و پر پشت باشه؟ راهش اینه که میگم

اگه دارید به این فکر می کنید که چطور می تونید موهایی درخشان و جذاب مثل خانوم های هندی و امریکای لاتین داشته باشید ما راه کارش رو بهتون میگیم

شایانیوز- این روز ها کمتر کسی هست که به دنبال راهی برای زیبا تر شدن و حفظ سلامت موهای خودش نباشه، تو این دوره زمونه که  نو میکاپ ترند روز شده و هیچی مثل چهره نچرال و طبیعی نمی تونه باعث زیبا تر دیده شدن شما بشه طبیعیه که سلامت و زیبایی پوست و مو در اولویت قرار بگیره.

برای جذابیت بیشتر مو ها و حفظ سلامت اون ها در حال حاضر راه های زیادی وجود داره از داروها و درمان های پزشکی گرفته تا محصولات بهداشتی و مراقبتی و البته محصولات طبیعی اما یک نکته ای که باید همیشه در نظر داشته باشید اینه که گاهی اوقات تغییر در سبک زندگی و اصلاح یک سری موارد یا اضافه کردن یک سری از عادت ها به روتین های زندگی می تونند کار شما رو چندین برابر راحت کنند مثلا رعایت یک رژیم غذایی سالم و موثر از بهترین کار هایی است که شما می تونید برای حفظ زیبایی موهاتون انجام بدید.

چطور به سلامت موهام برسم؟

در کنار تمامی مکمل های غذایی ای که برای سلامت مو توصیه میشند مثل امگا سه، اضافه کردن برخی مواد غذایی به رژیم غذایی شدیدا توصیه میشه چون حتا اگر نتونند باعث بهبود وضعیت موهای شما بشند از تضعیف شدن و آسیب دیدگی اون ها جلوگیری می کنند. در ادامه ما به شما تعدادی از انواع مواد غذایی رو معرفی می کنیم که اگر به دنبال راهیی برای داشتن موهایی زیباتر و پر پشت تر هستید بهتره اون ها رو به رژیم غذای خودتون اضافه کنید.

۱.لوبیا و عدس و سلامت مو بی دردسر

لوبیا و عدس به عنوان حبوباتی شناخته می شوند که برای سلامت پوست و مو بسیار مهم هستند. این حبوبات نه تنها منبع خوبی از پروتئین می باشند بلکه منبع غنی ای از آهن، روی و بیوتین نیز هستند که همه آن ها برای مستحکم تر شدن و حجیم تر شدن مو ها ضروری هستند.

۲.کلسیم و سلامت مو بی دردسر

به گزارش شایانیوز، مسلما اضافه کردن مکمل غذایی کلسیم می تواند کمک زیادی به شما بکند اما منظور ما این است که سعی کنید از مواد غذایی ای که حاوی این ماده معدنی هستند در طول روز خود مصرف نمایید مثل کلم بورکلی، شیر و مواد خوراکی دیگری از این دست.

چطور به سلامت موهام برسم؟

۳.آووکادو  و سلامت مو بی دردسر

آووکادو از آن دست میوه هایی است که متاسفانه در کشور ما قیمت بالایی دارید و به هیمن دلیل هم خرید آن برای تمامی افراد ممکن نمی باشد اما با این حال اگر بودجه کافی برای تهیه آن را دارید خوب است که آووکادو را به لیست میوه های خودتون اضافه کنید چرا که آووکادو سرشار از اسید های چرب امگا ۳ است که به افزایش رطوبت موها و پوست سر کمک می کند و به این ترتیب می تواند باعث تقویت موهای ابریشمی و برای شود. با این حال اگر هم نمی توانید آووکادو را خریداری کیند بهتر است که مغز هایی مانند بادام و گردو را به رژیمتان اضافه کنید.

۴.تخم مرغ و سلامت مو بی دردسر

تخم مرغ از جمله آن مواد غذایی است که ما هر چه در رابطه با فواید آن بگوییم کم گفته ایم. برای سلامت و زیبایی مو ها هم تخم مرغ مثل بسیاری دیگر از موارد می تواند موثر عمل کند. چنانچه این ماده خوراکی منبع خوبی از بیوتین می باشد می تواند به تقویت موهای شما و جلوگیری از ریزش آن ها کمک نماید.

چطور به سلامت موهام برسم؟

۵.گوشت و سلامت مو بی دردسر

مصرف گوشت بدون چربی نه تنها می تواند پروتئین مورد نیاز موهای شما را تامین کند بلکه با افزایش آهن نیز می شود. جالب است بدانید خانوم هایی که با کمبود آهن مواجه هستند معمولا دچار نازکی تار مو و همچنین ریزش مو می شوند بنابراین خوب است که حتما مقدار کافی از آهن و پروتئین را از رژیم غذایی خودتان دریافت نمایید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *