دوست داری هر جا میری بوی عطرت جلوتر از خودت باشه؟ با این ترفندها ماندگاریش رو ببر بالا

اگر دلت می خواد همیشه بوی عطرت همه جا پخش بشه و همه تو رو با یه بوی خاص بشناسند با این ترفند ها که گفتم ماندگاری عطرت رو ببر بالا.

شایانیوز- عطر ها از لوکس ترین و جذاب ترین محصولاتی هستند که هر خانوم یا آقایی می تونه جلوی آینه اتاق خودش داشته باشه. مهم نیست که شما از چه نوع عطری استفاده می کنید، یا کدام یک از انواع عطر ها رو ترجیح میدید، این که از چه سبک بویی بیشتر لذت می برید هم اهمیتی نداره، در واقع اونچه که بیشتر از همه اهمیت داره اینه که شما همیشه خوش بو باشید. همون طور که قبل تر اشاره کوچکی کردیم عطر ها باعث میشند که شما لوکس تر و شیک تر به نظر بیاید اما تا حالا براتون سوال شده که چرا بعضی ها همیشه بوی عطر میدن در حالی که عطر شما خیلی زود بوش از بین میره؟

در قدم اول مسلما انواع مختلف عطر و برند های مختلف ماندگاری های مختلفی هم دارند برای مثال عطر هایی که اسانس چوب صندل دارند ماندگاری بالاتری رو ارائه میدند، اما جدای از این ویژگی ذاتی که به عطر مورد نظر شما بر میگرده راهکار های ساده و تاثیر گذاری هم وجود داره که با استفاده از اونها شما می تونید مدت زمان  ماندگاری عطر خودتون رو بالا ببرید؛ اگر براتون سواله چطوری در ادامه با ما همراه باشید تا این ترفند های درجه یک و کاربردی رو با شما به اشتراک بگذاریم.

ماندگاری عطرت رو ببر بالا

۱.راهکار اول برای افزایش ماندگاری عطر

به گزارش شایانیوز، خیلی از افراد گمان می کنند که اگر عطر رو به لباس خودشون بزنند زمان طولانی تری بوی عطرشون میمونه در حالی که این یه باور غلطه و باید به جای لباس عطر رو مستقیما به روی بدنتون بزنید. عطر ها روی پوست هم بوی بهتری دارند و هم ماندگاری بیشتری رو ارائه میدند.

۲.راهکار دوم برای افزایش ماندگاری عطر

یک مسئله ای که در نگاه اول ممکنه مهم به نظر نرسه اما همچنان تاثیر گذار است این است که شیشه های عطر خودتون رو در جاهای گرم و مرطوب قرار ندید چون خراب میشند و کیفیتشون میاد پایین، حتما اون ها رو در جاهای خشک و خنک نگه دارید. بهترین زمان عطر زدن برای اینکه ماندگاری بالایی داشته باشه اینه که بعد از استحمام وقتی هنوز بدنتان مرطوب است به خودتون عطر بزنید.

ماندگاری عطرت رو ببر بالا

۳.راهکار سوم برای افزایش ماندگاری عطر

موقع عطر زدن سعی کنید تا عطر رو به روی بخش هایی از بدن اسپری کنید که دارای نبض یا حرارت بیشتر هستند مثل مچ دست که قبل تر هم بهش اشاره شد، یا روی نبض گردن، داخل آرنج، مچ پا و شکم بهترین قسمت هایی از بدن هستند که عطر بر روی اون ها ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اگر روی این قسمت ها اول وازلین بزنید و بعد عطر رو اسپری کنید ماندگاری عطرتون چند برابر میشه.

۴. راهکار چهارم برای افزایش ماندگاری عطر

قبل تر گفتیم که بعد از حمام بهترین زمان عطر زدن است چون بدن هنوز رطوبت داره با این اوصاف مرطوب بودن بودن بدن یکی از راه هایی است که به ماندگار تر شدن عطر کمک می کنه. حالا اگر شما پوست خشکی دارید بهتره که حتما قبل از اسپری کردن عطر به روی بدنتون از مقداری کرم مرطوب کننده برای اون عضوی که می خواید بهش عطر بزنید استفاده کنید.

ماندگاری عطرت رو ببر بالا

۵. راهکار پنجم برای افزایش ماندگاری عطر

بدون شک شما هم دیدی افرادی رو که بعد از عطر زدن اون رو با دستشون پخش می کنند یا مثلا بعد از زدن عطر به مچ دستشون، مچ دو دستشون رو به هم میمالند؛ خب باید به شما بگیم که قبل از هر چیز از انجام کارهای اینچنین خود داری کنید چراکه این کار باعث میشه ماندگاری عطر شما بیاد پایین.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714465834 1980875

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت ۱۲ فصل ۲ زودیاک) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت ۱۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *