دو خبر مهم از نقل و انتقالات استقلال یکشنبه ۲۳ مرداد

1660042928 944 استقلال

محمد نادری مدافع سابق استقلال از بازیکنانی است که هنوز تیم فصل بعد خودش را انتخاب نکرده است.

محمد نادری که فصل قبل در لیگ ترکیه بازی می کرد، در حال حاضر بدون تیم است و با وجود مذاکره با چند تیم لیگ برتری، هنوز تکلیف این بازیکن برای فصل آینده مشخص نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ نادری که هم در پرسپولیس و هم در استقلال سابقه بازی دارد، دوست داشت در صورت فراهم شدن شرایط دوباره به استقلال برگردد ولی هنوز پیشنهاد جدی از سوی مدیران استقلال دریافت نکرده است.

محمد که طی روزهای قبل با گل کهر مذاکرات خوبی انجام داده بود و به توافق هم رسید، تا پایان این هفته می خواهد منتظر استقلال بماند و اگر پیشنهادی از سوی آبی ها به دستش نرسد، آنوقت راهی گل گهر یا تیم دیگری خواهد شد.

مهدی قائدی در اولین ساعات بامداد امروز برای همراهی استقلال به تهران برگشت.

به گزارش طرفداری، رسانه رسمی باشگاه استقلال ساعتی پیش با انتشار تصاویری که مهدی قائدی را در فرودگاه امام خمینی تهران نشان می داد، اعلام کرد این بازیکن که به صورت قرضی به استقلال بازگشته، برای حضور در تمرینات آبی‌پوشان و همراهی این تیم در لیگ برتر وارد تهران شده است.

استقلال که فصل جدید را با شکست خانگی ۲ بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرد، مهدی قائدی را از باشگاه شباب الاهلی امارات قرض گرفته است.

img 20220814 025343 444
مهدی قائدی در اولین ساعات بامداد امروز بلافاصله پس از بازگشت به ایران برای همراهی استقلال در لیگ برتر بیست و دوم

باشگاه استقلال که هنوز با کاوه رضایی قرارداد نبسته است، طی روزهای گذشته موفق به جذب دو لژیونر شد؛ محبی از پرتغال و حالا مهدی قائدی از امارات به استقلال پیوسته اند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715422658 1706269

اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و عکس

در این پست اس ام اس تبریک روز دختر + پیامک، مسیج، متن جدید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *