دو غول انگلیس به دنبال ستاره میلان

باشگاه منچستریونایتد برای جذب مهاجم پرتغالی تیم فوتبال میلان وارد رقابت با دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی شده است.

باشگاه منچستریونایتد که قصد تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ را دارد، چشم به جذب مهاجم پرتغالی تیم فوتبال میلان دارد. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «میرر»؛ باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن لیائو وارد رقابت با دو باشگاه منچسترسیتی و چلسی شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ تن‌هاخ علاقه زیادی به این مهاجم ۲۳ ساله دارد و برای همین اخیراً استعدادیاب‌های این باشگاه را در دو بازی اخیر میلان با چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مأمور کرده بود تا بازی این مهاجم پرتغالی را از نزدیک تماشا کنند. باشگاه میلان روی ستاره خط حمله خود قیمت ۶۰ میلیون پوندی گذاشته است.

لیائوی ۲۳ ساله که قرارداد فعلی‌اش با میلان ۱۸ ماه دیگر اعتبار دارد، اخیراً پیشنهاد میلان برای تمدید قراردادش که قراردادی پنج ساله‌ای با دستمزد ۱۰۰ هزار پوند در هفته بوده را رد کرده است. تن‌هاخ اما برای به خدمت گرفتن این مهاجم پرتغالی باید تا تابستان آینده صبر کند.

لیائو که فصل گذشته به میلان کمک کرد تا پس از ۱۱ سال فاتح سری A ایتالیا شود، تاکنون در ۱۲۷ بازی از رقابت‌های مختلف برای روسونری به میدان رفته و آمار ۳۱ گل‌زده و ۲۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2014428

دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۲ دوم ( قسمت ۲ فصل ۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *