تیتر خبرها

دو فوق ستاره تیم ملی در نهاد ریاست جمهوری؟!

طارمی+و+جهانبخش

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران به خبر حضور طارمی و علیرضا جهانبخش در ساختمان نهاد ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

در میان تمامی اخبار و شایعات مربوط به نیمکت تیم ملی ایران، شایعه حضور مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری، از همه جالب تر بود. طبق این ادعا، دو ملی پوش باتجربه تیم ملی صحبت هایی با معاون اول رئیس جمهور داشتند و کلید پروژه تغییرات از آن جا زده شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ احسان اصولی با ابراز بی اطلاعی از چنین اتفاقی گفت: این ها همگی جزو شنیده هاست و ما هم شنیدیم. با خود بچه ها صحبتی نداشتم. چیزی که مسلم است و روی آن تاکید می کنم به این قرار است که ما در این پروژه که پیش رو داریم (جام جهانی) در بخش های مختلف هر کدام نقش های مشخصی داریم و هر کس باید به این نقش به درستی پایبند باشد. در حوزه فوتبال و نگاه حرفه ای حاکم بر آن، خیلی زیبنده نیست که یک بازیکن، یک عضو کادرفنی یا یک هیئت رئیسه در امور یکدیگر دخالت کنند. ما همه سرباز تیم ملی و خادم فوتبال هستیم. اگر هر کدام از این نقش خارج شده و بخواهیم نقش دیگری ایفا کنیم حتما خلل ایجاد می شود.

سخنگوی فدراسیون تاکید کرد: در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال آن طور که در اساسنامه فدراسیون فوتبال و عرف بین المللی شاهد هستیم، تعیین کننده مدیران و هیئت رئیسه فدراسیون هستند. هیچ کجای دنیا، بازیکن، سرمربی تعیین یا عزل نمی کند. همه عزیزان که محبوب مردم و سرباز تیم ملی هستند زیبنده نیست وارد این بحث ها شوند. امیدوارم که همه ما مسئولیتی که داریم را به درستی انجام دهیم و از چارچوب نقش و وظایف تعیین شده خارج نشویم. اجازه دهیم بخش های مختلفی که در فدراسیون فوتبال تعاریف مشخصی برای تصمیم گیری ها دارند کار خود را انجام دهند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *