دو مانع بلند در مسیر پرسپولیسی‌شدن کاوه رضایی

2u3mzm5mzbly

یحیی گل‌محمدی که رابطه گرم و صمیمی با کاوه رضایی دارد، از مدیران باشگاه خواسته تا وضعیت او را جویا شده و در صورت امکان کاوه را جذب کنند.

خرید پرسروصدای استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانه بعد از عدم ثبت قرارداد خود با آبی‌ها در شرایط عجیبی قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰، کاوه رضایی یکی از لژیونرهایی بود که تصمیم گرفت تا در نقل‌وانتقالات تابستانی به لیگ ایران بازگردد و با توجه به علاقه ویژه هواداران استقلال به او و پافشاری ریکاردو سا پینتو، مدیران باشگاه وارد مذاکره با این مهاجم ۳۰ ساله شدند تا بعد از ۵ فصل حضور در لیگ بلژیک، رضایی را برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران متقاعد کنند.

رضایی که لیگ شانزدهم فصل رویایی را در استقلال گذرانده بود، در نهایت با مدیران باشگاه به توافق رسید اما به صورت رسمی قرارداد او امضا نشد و کاوه رضایی بعد از امضای قرارداد داخلی‌اش با آبی‌پوشان پایتخت تصمیم گرفت تا به ترکیه برود و به جمع بازیکنان در اردو اضافه شود.

مهاجم باتجربه استقلال به دلایل شخصی قصد نداشت تا قراردادش را با آبی‌پوشان رسمی کند و چشم‌انتظار تعیین وضعیت اقامت خود در کشور بلژیک بود و قصد داشت تا در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانه، قراردادش با استقلال را به ثبت برساند اما وضعیت آن‌طور که مهاجم آبی‌ها انتظار داشت، پیش نرفت و در نهایت باوجود به پایان رسیدن مهلت نقل‌وانتقالات، قرارداد کاوه رضایی با استقلال رسمی نشد!

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که رابطه گرم و صمیمی با کاوه رضایی دارد، از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا وضعیت رضایی را جویا شده و در صورت امکان، مهاجم مورد توجه استقلال را به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه کنند. آن‌هم در شرایطی که هواداران استقلال چشم‌انتظار رسمی شدن قرارداد کاوه رضایی بودند اما این‌چنین نشد و حالا شایعات متعددی پیرامون احتمال پیوستن رضایی به پرسپولیس به میان آمده که البته بررسی وضعیت موجود نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان پایتخت هم شانس بالایی برای جذب کاوه رضایی ندارند.

چالش اول؛ قراردادی که باید باطل شود!

کاوه رضایی پیش از حضور در استقلال در لیگ شانزدهم، مورد توجه مدیران پرسپولیس بود و حتی گفته می‌شد که به توافقات نهایی با سرخ‌پوشان پایتخت دست یافته اما در نهایت با آبی‌ها قراردادش را به امضا رساند و شاگرد علیرضا منصوریان شد و فصلی درخشان را در جمع آبی‌پوشان پایتخت گذراند. حالا بعد از ۵ سال دوباره رضایی به سوژه نقل‌وانتقالات سرخابی‌ها بدل شده و گفته می‌شود این‌بار هم در آستانه پیوستن به پرسپولیس است.

رضایی با وجود آن‌که قراردادش با استقلال را نهایی نکرده اما پیش از سفر به ترکیه و حضور در اردوی آبی‌پوشان، قرارداد داخلی با استقلالی‌ها به امضا رسانده که همین مسئله خود می‌تواند سد راه جدایی او به مقصد پرسپولیس باشد. در واقع، مهاجم ۳۰ ساله آبی‌ها در صورت آن‌که تصمیم بگیرد در ادامه لیگ بیست‌ودوم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شود، باید قرارداد داخلی‌اش با استقلال را باطل کند که بعید به نظر می‌رسد مدیران باشگاه استقلال با درخواست کاوه رضایی موافقت کنند.

چالش دوم؛ «کاوه» بازیکن آزاد است؟

چهره پرسروصدای نقل‌وانتقالات تابستانی با توجه به حضور ۵ ساله‌اش در کشور بلژیک به دنبال اخذ اقامت این کشور بود و به همین علت هم فرآیند رسمی‌شدن قرارداد او با استقلال طولانی شد. کاوه رضایی حتی این پیشنهاد را هم به مدیران باشگاه استقلال داده بود که ابتدا با شارلوای بلژیک قرارداد ببندد و سپس به صورت قرضی راهی استقلال شود تا مشکلی برای اقامت او به وجود نیاید که این درخواست از سوی مدیران باشگاه استقلال پذیرفته نشد.

رضایی که گفته می‌شود یک بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات است، هنوز موفق نشده تا اقامت خود در کشور بلژیک را دریافت کند و همین مسئله آینده فوتبالی او را هم در لیگ ایران مبهم ساخته و مشخص نیست تصمیم نهایی این مهاجم ۳۰ ساله چه خواهد بود، اما آنچه واضح است این‌که در صورت ناکامی استقلالی‌ها در قطعی کردن قرارداد کاوه رضایی، به نظر می‌رسد سرخ‌پوشان پایتخت هم در وضعیتی مشابه قرار دارند.

«رضایی» جانشین «دیاباته» در فهرست پرسپولیس؟

پرسپولیسی‌ها که بعد از جذب یورگن لوکادیا به دنبال جذب دومین مهاجم برای تکمیل فهرست تیم خود بودند، وارد مذاکره با شیخ دیاباته شدند و بعد از فسخ قرارداد انجام شده از سوی شرزود تمیروف، انتظار می‌رفت که امروز دیاباته به صورت رسمی از سوی مدیران سرخ‌پوش معارفه شود اما گفته می‌شود که آخرین مذاکرات انجام شده از سوی مدیران پرسپولیس با شیخ دیاباته مثبت پیش نرفته تا جذب دومین مهاجم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

سرخ‌پوشان گویا بعد از پاسخ منفی شیخ دیاباته در تلاش برای مذاکره با کاوه رضایی هستند تا مهاجم سابق استقلال را برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی متقاعد کنند. البته که موازی با تلاش برای جذب رضایی، مذاکرات همچنان با شیخ دیاباته ادامه دارد تا بلکه مهاجم مالیایی برای حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت رضایت بدهد و زوج یورگن لوکادیا در خط حمله پرسپولیس شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *