دو کاپیتان بارسلونا امید اسپانیایی ها

اسپانیا در قطر به دنبال کسب دومین قهرمانی در تاریخ جام جهانی است با تیمی جوان.

از ۲۶ بازیکن راه یافته به فهرست نهایی لاروخا ۲۰ نفر برای اولین بار بازی در جام جهانی را تجربه می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این شرایط بار اصلی انتقال تجربه به تیم جوان اسپانیا به عهده دو کاپیتان بارسلونا، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا است.

بوسکتس از سال ۲۰۰۹ ملی‌پوش اسپانیا است و ۱۳۹ بازی ملی در کارنامه دارد. آلبا هم از سال ۲۰۱۱ در لاروخا بازی کرده و ۸۹ بازی ملی دارد. بوسکتس در قطر چهارمین جام جهانی‌اش را تجربه می‌کند و آلبا هم برای سومین بار در جام جهانی به میدان می‌رود.

q0b2grec

انتظار می‌رود بوسکتس به همراه دو ستاره جوان بارسلونا بازیکنان فیکس خط میانی لاروخا باشند: پدری و گاوی. این دو ستاره جوان هم در بارسلونا به تجربه بوسکتس وابسته هستند و به او به چشم الگوی اصلی فوتبالی‌شان نگاه می‌کنند.

جوردی آلبا بر خلاف بوسکتس که همیشه از سوی لوئیس انریکه به تیم ملی اسپانیا دعوت شده مدتی با قهر انریکه مواجه بود ولی با بازی‌های خوب در ترکیب بارسلونا توانست نظر سرمربی لاروخا را برگرداند و به تیم ملی بازگردد.

akri3z5g

بوسکتس و آلبا از طرف رسانه‌های اسپانیایی به عنوان ستون‌های اصلی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر معرفی می‌شوند. دو فوتبالیستی که ۷۱ بازی ملی در کنار هم انجام داده‌اند و از این گذشته بازی‌های به مراتب بیشتری را با پیراهن بارسا در کنار هم داشتند و در نتیجه حتی با چشم بسته می‌توانند بازی یکدیگر را حدس زده و همبازی‌شان را در هر کجای زمین پیدا کنند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *