دیدار معنادار عقاب آسیا با ستاره قدیمی تیم ملی در اروپا + عکس

در این پست دیدار معنادار عقاب آسیا با ستاره قدیمی تیم ملی در اروپا + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله هارپی همراه باشید.

دیدار معنادار عقاب آسیا با ستاره قدیمی تیم ملی در اروپا + عکس

احمدرضا عابدزاده دروازه بان محبوب و اسبق تیم ملی فوتبال با انتشار تصویری خاص و معنادار در اینستاگرام اش از دیدار تازه‌اش با بازیکن قدیمی تیم ملی فوتبال رونمایی کرده است.

در روزهایی که گذشت نام احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ناخواسته در مقابل دوست و همبازی قدیمی‌اش یحیی گل محمدی قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که بهروز رهبری فرد در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد که دیگر هیچ رفاقتی با گل محمدی ندارد و از او بسیار دلگیر است.

پس از این موضوع بود که عقاب آسیا با انتشار یک استوری مبهم از تصویری مشترک با رهبری فرد در حالیکه او را در آغوش گرفته رونمایی کرد.

همین امر سبب شد که برخی رسانه‌ها اعلام کنند عابدزاده خودش را در مقابل سرمربی پرسپولیس قرار داده است.

دیدار معنادار عقاب آسیا با ستاره قدیمی تیم ملی در اروپا + عکساما بررسی ما نشان می دهد که مفهوم استوری دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران این بوده که او رهبری فرد را در این شرایط حساس به آرامش دعوت کرده است.

در همین خصوص حالا احمدرضا عابدزاده بی تفاوت به اخبار جنجالی اخیر با انتشاری تصویری از دیدار تازه اش با نعیم سعداوی همبازی قدیمی‌اش در تیم ملی رونمایی کرده است.

سعداوی که از مدافعان پیشکسوت و بی‌حاشیه فوتبال ایران است به همراه عابدزاده و دیگر ستاره‌های تیم ملی توانست به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه صعود کند.

عقاب آسیا رودرروی یحیی گل محمدی قرار گرفت

روزهای گذشته بود که بهروز رهبری فرد مدافع قدیمی تیم پرسپولیس طی مصاحبه‌ای جنجالی از اختلاف اش با یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس صحبت کرد.

رهبری فرد در این مصاحبه اعلام کرد که برخلاف گذشته‌ها دیگر هیچ رفاقتی با سرمربی سرخ پوشان ندارد و از او بسیار دلگیر است.

او دلیل این دلخوری اش را عدم پاسخ گل محمدی به تماس‌های مکررش پس از قهرمانی تیم پرسپولیس برای تبریک بیان کرده است.

البته سخنان خبرساز ستاره پیشین پرسپولیس بازتاب گسترده ای از سوی چهره‌های قدیمی فوتبال در پی داشته است.

اما عجیب‌ترین این واکنش‌ها مربوط به احمدرضا عابدزاده دروازه بان محبوب و قدیمی تیم ملی فوتبال می باشد.

عقاب آسیا در اقدامی بحث برانگیز با انتشار تصویری مشترک از خودش و رهبری فرد تلویحا از مدافع سابق پرسپولیس دلجویی کرده و به نوعی خودش را در مقابل گل‌محمدی قرار داده است.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *