دی‌یونگ تصمیم نهایی خود را گرفت!

1661594040 326 فرنکی یانگ

هافبک هلندی بارسلونا، آماده است تا با کم کردن دستمزد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

شایعات بسیاری پیرامون آینده مبهم دی‌یونگ در نوکمپ در طول این تابستان به گوش می‌رسید اما به نظر می‌رسد که او آماده است تا همچنان با پیراهن بارسا به میدان برود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این ستاره هلندی یکی از گزینه‌های بارسا برای جبران بودجه خریدهای انجام شده و همچنین تامین مبلغ لازم برای ثبت قرارداد این بازیکن‌های جدید بود اما تلاش آنها برای فروش او به نتیجه نرسید. 

منچستریونایتد از چند ماه قبل برای جذب این بازیکن اقدام کرده بود و حضور اریک تن‌هاخ که سابقه همکاری با او در آژاکس را داشت به این موضوع سرعت بخشید اما دی‌یونگ به هیچ وجه حاضر نبود به اولدترافورد برود و بارها این موضوع را با مدیران بارسا و همچنین بازیکنان این تیم در میان گذاشت. 

پس از آن گفته شد که چلسی و حتی لیورپول نیز مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کرده‌اند اما او همچنان بر موضعش برای ادامه حضور در نوکمپ تاکید داشت و حاضر به ترک این باشگاه نبود. 

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که مدیر برنامه‌های این بازیکن مذاکره با مدیران بارسا برای کاهش دستمزد او را آغاز کرده است و به این ترتیب شانس او برای ماندن در این باشگاه به شکل قابل توجهی بالا خواهد رفت. 

این یکی از شرایط بارسا برای حفظ دی‌یونگ بود و حالا او آماده است تا این شرایط را بپذیرد و نشان دهد که قصد دارد به هر قیمتی در این باشگاه بماند .

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2025586

تولید میلگرد از ضایعات آهن

در این پست تولید میلگرد از ضایعات آهن را در اختیارتان قرار داده ایم. با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *