راز برد شیرین پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

یحیی گل محمدی سه امتیاز بازی با مس را می خواست و پس از گلزنی تلاش کرد این برد را حفظ کند.

یحیی گل محمدی نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی با مس رفسنجان داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او خوب می دانست در صورتی که در این بازی با شکست یا حتی تساوی متوقف شود، تیمش دچار بحران خواهد شد و به همین دلیل پس از گلزنی لوکادیا از روی نقطه پنالتی تمام تلاشش را به کار گرفت تا این گل را حفظ کرده و حتی تعویض هایش نیز به گونه ای بود که نتیجه را حفظ کند. او حتی زمانی که دیاباته را راهی میدان کرد این بازیکن را جانشین لوکادیا کرد تا توپ های بلند خط دفاعی و بیرانوند که تحت فشار بازیکنان حریف بودند را با سر بزند. 

حضور فرشاد فرجی و اضافه کردن تعدا مدافعان پرسپولیس در دقایق آخر کاملا این اندیشه را تایید می کند.

پرسپولیس در نیمه دوم یک بازی کاملا دفاعی را به نمایش گذاشت. درحالی که یحیی گل محمدی روی نیمکت آن قدر مهره و بازیکن داشت تا حتی اختلاف یک گله اش با مس را بیشتر کند، کاملا محافظه کارانه سعی کرد خط حمله مس را کنترل کند. آن هم درحالی که تیم مس خط حمله قدرتمندی هم ندارد و تا پایان هفته نهم با زدن ۵ گل عملکرد ضعیفی در خط حمله داشته است.

پرسپولیس مثل همیشه در نیمه دوم و از دقیقه ۷۰ تعویض کرد و امید عالیشاه و محمد عمری را جانشین مهدی ترابی و سروش رفیعی کرد تا به ترتیب این دو بازیکن تازه نفس در همان پست ها به میدان بروند. عمری قرار شد با دوندگی بی امان خط دفاعی حریف را تحت فشار گذاشته و مانع از بازیسازی آن ها شود و عالیشاه هم به سمت چپ رفت و به عنوان وینگر وظایف مهدی ترابی را انجام داد.

دور دوم تعویض ها در دقیقه ۸۵ انجام شد. این گونه که لوکادیا جای خود را به دیاباته داد و علی نعمتی که خصوصیات دفاعی تری دارد جای وحید امیری را در منطقه چپ خط دفاعی گرفت. در نهایت در دقیقه ۸۹ نیز فرشاد فرجی جای سعید صادقی را گرفت تا پرسپولیس عملا با ۵ مدافع از دروازه اش دفاع کند.

به هر روی در روزی که پرسپولیس فقط دنبال سه امتیاز بود نه گلزنی؛ نوع بازی این تیم در نیمه دوم و تعویض های یحیی کمک کرد تا سرخ ها یک پیروزی با ارزش را کسب کرده و با اختلافی سه امتیازی نسبت به گل گهر به صدر برسند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *