راهنمای بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای با هدف ارائه خدمات الکترونیک و آنلاین اقدام به راه اندازی سامانه بوستان فنی و حرفه ای نموده است.

این مقاله، راهنمای سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای است. با ورود به سامانه بوستان، دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در شهرهای کشور، به امکانات غیرحضوری و آنلاین دانشگاه فنی و حرفه ای دسترسی پیدا می کنند. 

راهنمای سامانه بوستان فنی و حرفه ای 

دانشگاه فنی و حرفه ای با هدف ارائه خدمات الکترونیک و آنلاین اقدام به راه اندازی سامانه بوستان فنی و حرفه ای نموده است. سایت بوستان، خدمات مختلفی نظیر انتخاب واحد ، برگزاری کلاس های مجازی، انتقای و مهمان دانشگاه فنی و حرفه ای، ثبت نمرات دروس، پرداخت شهریه، ارزشیابی کیفی اساتید و … را تسهیل کرده است.

در واقع سامانه بوستان جایگزین سامانه ناد فنی و حرفه ای است و در عرصه های مختلف، خدمات الکترونیک را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 سامانه بوستان فنی و حرفه ای

معرفی بوستان فنی و حرفه ای

بوستان فنی و حرفه ای امکان انجام کلیه امور از راه دور را در بستر آنلاین بدون مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای در شهرهای مختلف کشور، فراهم کرده است. آماده سازی زیر بنای لازم برای تاسیس سامانه های بر خط جهت انجام امور تحصیلی و مالی دانشجویان و اساتید از اقدامات دانشگاه فنی و حرفه ای برای راه حال دانشجویان است.

سایت بوستان فنی و حرفه ای یک سیستم نظام مند و کارامد است که انجام کلیه امور دانشجویی را در بستر اینترنت فراهم کرده است. یکی از امکانات و بخش های مهم سامانه بوستان فنی و حرفه ای

یکی از امکانات و قسمت های مهم این سامانه در بخش زیر سیستم آموزشی آن تعبیه شده است که در بین کاربران این سامانه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. از این بخش می توان به خدمات مهمی همچون انتخاب واحد، حذف و اضافه، مشاهده کارنامه تحصیلی، انجام امور مالی و… که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، اشاره کرد.

 سایت بوستان فنی و حرفه ای

نحوه ورود به بوستان فنی و حرفه ای

بوستان فنی حاوی تمامی اطلاعات تحصیلی و مشخصات فردی دانشجویان در سامانه ناد است. اطلاعات سامانه سابق به طور کامل به سامانه بوستان فنی منتقل شده است. نحوه ورد به بوستان فنی و حرفه ای بسیار ساده است، کافیست نشانی bustan.tvu.ac.ir مراجعه کنید.

دانشجویان برای ورود به بوستان فنی و حرفه ای، لازم است فرایند صحت سنجی را انجام دهند زیرا کلیه اطلاعات تحصیلی دانشجویان و مشخصات فردی ایشان، از سامانه ناد به بوستان انتقال یافته است، بنابراین صحت سنجی برای تایید اطلاعات توسط دانشجو، ضروری است. 

هنگامی که وارد بوستان فنی می شوید، در صفحه نخست سایت، صفحه صحت سنجی را مشاهده خواهید کرد. پیرو اطلاعیه سازمان فنی و حرفه ای کشور، تکمیل کردن فرم صحت سنجی بوستان فنی برای کلیه دانشجویان الزامی است.

دانشجویانی که مرحله صحت سنجی را انجام ندهد، دسترسی به انجام انتخاب واحد نخواهند داشت. بنابراین برای بهره مندی از امکانات متعدد بوستان فنی، صحت سنجی اجتناب ناپذیر است. دانشجویان عزیز واحدهای دانشگاهی فنی و حرفه ای در شهرهای مختلف کشور، نسبت به بررسی  و تایید مشخصات و اطلاعات خود از طریق صحت سنجی اقدام نمایند. 

 بوستان فنی

مراحل ورود به سایت بوستان فنی و حرفه ای

مراحل ورود به سایت بوستان فنی و حرفه ای به نشانی bustan.tvu.ac.ir، به ترتیب زیر است:

– بعد از ورود به صفحه اصلی سایت بوستان، لازم است کد ملی، کلمه عبور و عبارت امنیتی را در کادر های مدنظر درج نمایید. پس از آن بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

– اگر رمز عبور خود را گم کرده و یا فراموش کرده اید، لازم است عبارت  “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” را انتخاب کنید. 

– بعد از وارد کردن کد ملی، شماره موبایل و کد امنیتی، عبارت “دریافت کلمه عبور” را انتخاب کنید و منتظر باشید تا رمز عبور جدید برای شما پیامک شود.

– در ابتدای ورود به سامانه بوستان، صفحه ای برای تغییر رمز عبور به نمایش در می آید برای انجام این کار می بایست بعد از وارد کردن رمز عبور جدید، گزینه “ثبت” را انتخاب کنید. 

– در صفحه اول سامانه بوستان، یکی از خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

توجه: اگر در انجام مراحل ورود به سامانه بوستان فنی و حرفه ای با مشکل روبرو شده اید، می توانید برای برقرار ارتقاط با بخش پشتیبانی سامانه بوستان، روی عبارت “تیکت پشتیبانی” که در کادر سمت بالایی صفحه است کلیک کنید. سپس نوع مشکل را درج نمایید و با کلیک بر روی گزینه “ثبت”، مشکل را به اطلاع واحد پشتیبانی برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتردر خصوص سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به وبسایت خبرینو به نشانی اینترنتی https://khabarino.com مراجعه نمایید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *