راه های موثر از رقیب شیبااینو،ترا!

ترا Terra Rebels راه های موثرتری برای سوزاندن Terra Luna Classic (LUNC) معرفی می کند!

شایانیوز- تراTerra Rebels امروز در توییتی فاش کرد که نیاز به ایجاد راه‌های مؤثرتری برای سوزاندن توکن‌های Luna Classic (LUNC) می‌باشد. مدیریت رسمی توییتر Terra Rebels گفت که آنها با یکی از همکاران خود که متعهد به ساخت LUNC، Demon Monkey 777 است، در مورد معرفی راه‌های بیشتری برای سوزاندن Terra Classic صحبت کرده‌اند. به گفته Terra Rebels، این مکالمه بیش از چهار ساعت به طول انجامید و نقطه تمرکز اصلی ایجاد یک روش موثرتر برای سوزاندن LUNC بود. Terra Rebels گفت تنها راه برای دستیابی به این هدف، ایجاد ابزارهای کاربردی برای LUNC است که شاهد رقابت برنامه های غیرمتمرکز مختلف (dApps) برای سوزاندن Luna Classic بیشتر خواهند بود. در حالی که کاهش ۱.۲ درصدی مالیات در کاهش عرضه کل LUNC موثر بوده است، Terra Rebels نمی‌خواهد تنها به ابتکار عمل متکی باشد. توسعه دهندگان به دنبال راه موثرتری برای سوزاندن توکن های LUNC بیشتر هستند. بر این باور اند که تنها راه برای تقویت سوختگی LUNC، ایجاد “ابزار” است.

تیمTerra Rebels یک گروه مبتنی بر جامعه Terra است که به دنبال تسهیل احیای LUNC در یک سال است. این گروه اخیراً نقشه راه رسمی LUNC را برای کمک به احیای ارز دیجیتال Terra کلاسیک از سه ماهه دوم ۲۰۲۲ تا سه ماهه دوم ۲۰۲۳ منتشر کرده است.

جامعه Terra Classic راه درازی را برای احیای ارزش LUNC با کاهش کل عرضه Luna Classic طی کرده است. بخشی از ابتکاراتی که سرمایه‌گذاران LUNC برای احیای ارزش LUNC به کار گرفته‌اند، اجرای مالیات ۱.۲ درصدی برای تمام تراکنش‌های زنجیره‌ای LUNC است. چندین صرافی ارزهای دیجیتال نیز تلاش هایی را برای کاهش عرضه کل LUNC آغاز کرده اند. با این حال، تنها بایننس متعهد به سوخت خارج از زنجیره LUNC با سوزاندن کارمزدهای معاملاتی LUNC خود است. تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد توکن Terra Luna Classic از کل عرضه توکن سوزانده شده است. با این حال، بسیاری بر این باورند که با توجه به عرضه کل LUNC بیش از ۶.۹ تریلیون، احیای LUNC در کوتاه مدت برای تلاش های موجود دشوار خواهد بود. طبق داده های Coingecko، در زمان نوشتن این مقاله، LUNC با قیمت ۰.۰۰۰۲۸۲۶۱ دلار معامله می شود که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴.۵ درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *