رسوایی تازه سارا و نیکا بعد جریان اون استخرِ؛ دُخیا چه پُر و پیمون رفتن خوشگلاسیون!

سارا و نیکا با کاری که تازگی انجام دادن به قول معروف هرچی تو این مدت رشته بودن رو پنبه کردن و هیچ شانس برگشتی برای خودشون باقی نگذاشتند!

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای جذابی که به لطف سریال پایتخت خیلی زود معروف شدند و به شهرت رسیدند و یه جورایی میشه گفته گفت جلوی چشم مردم رشد کردن و بزرگ شدن. سارا و نیکا بعد از اینکه به قول معروف از آب گل دراومدن و یجورایی خانوم شدن یکم که نه خیلی رفتن تو حاشیه و فکر کردن حالا که معروف شدند می تونن هر کاری که دلشون می خواد رو انجام بدن علی الخصوص تو فضای مجازی و اینستاگرام. این ذهنیت باعث شد این دو خواهر دوقلو که بزرگ شده سوئد بودند و یه جورای با فرهنگ اروپایی بزرگ شده بودند تو اینستاگرام عکس هایی منتشر کنند که به هیچ وجه تو چارچوب کشور ما قابل پذیرش نبود و نیست.

ابتدا خیلی به این دو خواهر دوقلو و فعالیت هاشون تو فضای مجازی توجهی نمی شد و یه جورایی کسی جدی نمی گرفتشون اما وقتی دیگه عکس هاشون تو استخر مختلط منتشر شد و باتوجه به اینکه سن دوقلوها هم هدیگه از بچه گذشته بود بالغ شده بودند این عبور از خط قرمز اصلاً قابل اقماض نبود و سارا و نیکای پایتخت شدن ممنوع الکار و ممنوع التصویر!

سارا+و+نیکا+فرقانی+اصل

البته این دو خواهر دوقلو به جز پایتخت پیشنهاد دیگه ای نداشتند و تو این سریال هم که خب هر چی جلو می رفتیم نقش و حضور دوقلوها کم رنگ تر می شد و تو این فصل آخر شاید مجموع دیالوگ های اونا به یک صفحه هم نرسید. البته خب این دو خواهر هیچ وقت موضوع رو قبول نداشتند و به جد خودشون رو بازیگر می دونن و حتی درخصوص آینده هم گفته بودند که حتما و جداً به بازیگری فکر می کنند.

وقتی سارا و نیکا همه پل های پشت سرشون رو لِه می کنند!

سارا و نیکا الان حدود ۵ ساله که تو صداوسیما ممنوع هستند و خیلی ها امید داشتند تو این مدت باتوجه به اینکه دوقلوها خیلی کار خاصی نکردند و یجورایی تو انتشار عکس و پست هایی که منتشر می کنند محتاط تر شده بودند این ممنوعیت هم برایشون رفع بشه اما با کاری که این دو خواهر به تازگی انجام دادن میشه گفت کارشون دیگه برای حضور تو سینما و تلویزیون ایران خیلی خیلی دشوار شد. اما ماجرا چیه؟

روز گذشته مجری شبکه ایران اینترنشنال که به تازگی از سوی مقامات کشور در زمره تروریست قرار گرفته با سارا و نیکا صحبت کرد و این دوقلوها هم بدون هیچ ملاحظه ای مقابل دوربین این شبکه سعودی قرارگرفتند و با اون ها گفتگو کردند.

737551_145

وقتی سارا و نیکا حسابی خودشون رو می خوشگلن!

از این ها که بگذریم سارا و نیکا هواداران بسیاری دارن و همچنان محبوب دل یکسری از مخاطبین شدن که اللبته اونها هم همسن و سالان خودشونن ولی خب به هر حال این دو خواهر پیجاشون میلیونیه و با وجود فعالیت کمی که دارن تعداد بالاییه! در ادامه استوریای جدید نیکا فرقانی رو مشاهده می کنید که رفته خوشگلاسیون و ازشون رونمایی کرده!

وقتی سارا و نیکا پول میگیرن و تبلیغ نامربوط با سنشون میذارن!

دوقلوها خب از اونجایی که پیجاشون بزرگ شده گهگاهی تبلیغاتی منتشر می کنند که خب باز هم نیکا فرقانی در این زمینه فعال تره. مدت ها پیش نیکا خانوم دائما از پسری جوان به نام علی حسنی میگفت و تبلیغش رو میکرد که تو کار ارزه و این حرفا! بعد اومد و از جایزه صد میلیونی تو پیجش نوشت و حالا هم با انتشار تصویری از یک آقا که ظاهرا املاک دار هستند در استانبول گفت!

hi

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *