رفاقت باحال "نیکی کریمی" با ژیگول ترین صدای طهرون؛ خانوم گیسشو کرد تو برق شد مدل دار!

نیکی کریمی بازیگر مشهوریه که با مشهورا هم میپره و اینبار رفاقت جذابش با سیروان خسروی نمایان شد!

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر خوش چهره و  با استعداد ایرانیه که این روزا در فیلم و سریالی دیده نمیشه اما اصلا و ابدا از هنرمندان کم کار و کمرنگ نیست چرا که تا همین چند وقت پیش در سریال “یاغی” نیکی بانو ایفای نقش داشت و از طرفی هم کارکردانی فیلمی جذاااب همچون “آتابای” رو داشت و با این تفاسیر میشه گفت نیکی کریمی یکی از هنرمندان درست حسابی و پر کاررر در این عرصه شگفت انگیز می باشد. نیکی کریمی از چهره های دهه پنجاهی است که چهره ای دهه شصتی داره! البته که کمی پیاز داغ در این جمله زیاد بود چرا که خانوم بازیگر یه فیس خیلی جَوون تر از سنش داره اما دیگه نه تا به این حد!!

نیکی کریمی پر طرفداره و دوست داشتنی، ولی خب مگه میشه شما بازیگر باشید و البته مشهور! اما هیچ جنجال و حدیثی اطرافتون دیده نشه؟ بنابراین نیکی بانو نیز به مانند همه همکارانش هم مخالف داره و سوژه ساز، و هم طرفدار داره و عاااشق! اما در این بین میدونید که هنرمندا تو موضوعات مختلف با هم آشناییت دارن و حسابی رفیقن. به همین جهت در تصویری که ادامه مشاهده می کنید نیکی کریمی رو در کنار سیروان خسروی خواننده مشهور می بینید در صورتی که رفاقت این دو چهره در واقع بیشتر از این تصویر هستش!

نیکی+کریمی

انتقادای عجیب و باحالی که واسه نیکی کریمی دیده و شنیده شد!

در ابتدای مطلب گفتیم که خانوم بازیگر محبوبِ ما نکات منفی هم پشت سر داره. مثلا نیکی کریمی اماااا انتقاداتی رو هم پشت سر داره! مثلا چی؟ یکی از اونها سبک بازی خانوم خانوماست که معلوما تو یه روال راه میره و چالشی تو کاراکتر ایجاد نمیکنه. بخوایم بهتر توضیح بدیم باید بگیم مثلا پژمان جمشیدی رو دیدین که هم طنز بازی میکنه و هم جدی! هم مثبت دیده میشه و هم منفی. خب این به نوعی توانایی بازیگره که در ظواهر و حتی باطن های مختلف میتونه به خوبی دیده بشه و به تصویر بکشه. اما نیکی بانو تقریبا تو بیشتر نقشاش یه مدله و چندان جنب و جوش خاص و بالایی نداره!

nikikarimi44-vaghtesobh

از دیگر نکات عجیبی که نیکی کریمی داره که البته تنها مختص ایشون نیست و ترانه علیدوستی هم بویی از این روند برده، اینه که دو چهره نام برده سینما استایل و لباس خاصی برای خود ندارند و بیشتر هم برای مراسمات سینمایی داخلی و خارجی بدتیپ ظاهر میشن! خب چرا؟ مثلا در ادامه نمونه ای از استایل نیکی کریمی رو مشاهده می کنید که مربوط به اکران فیلم آتابای می باشد و خانوم خانومای جذاب سینمامون با لباسی کت مانند که همچون پتوی چهل تیکه بود دیده شد. البته که این نظر کاربرانی بود که تصاویر نیکی کریمی رو دیدن!

Untitled

و اما راز جذابیت و جَوون موندن به سبک نیکی کریمی

اما زیبایی و جذابیت و البته جَوون موندنی که در رابطه با نیکی کریمی گفتیم الکی بدست نیومده و خانوم بازیگر برای این روندشون تراژدی جالبی داره.

نیکی کریمی میگه: برنامه روزانه ای برای ورزش دارم که تحت هیچ شرایطی آن را تغییر نمی دهم حتی روزهایی که سر فیلمبرداری هستم وقتی به خانه می روم ورزش می کنم. بدنسازی و فیتنس جزو برنامه های روزانه من است اما تنیس هم بازی می کنم.

هیچ وقت رژیم تغذیه زیر نظر پزشک نداشتم و خودم سعی می کنم همه چیز را رعایت کنم به هر حال سن و سال که بالاتر می رود نوع تغذیه هم باید تغییر پیدا کند. همه دوست دارند غذا و خوراکی های خوشمزه بخورند اما اگر به اندازه باشد و پرخوری نکنند مشکلی به وجود نمی آورد.

نیکی+کریمی (1)

بیوگرافی جذاب نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست. وی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

نیکی+کریمی (2)

نیکی کریمی حاضر نیست توضیح دهد…

بازیگری را از زمان مدرسه با حضور در گروه های تئاتری شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۸ ساله بود با فیلم سینمایی «وسوسه» جلوی دوربین رفت. او هنوز هم حاضر نیست ماجرای اولین ورود خود به سینما را توضیح دهد!

خانم کریمی با سریال «زندگی» در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۴ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد و تابحال ۴ سریال بیشتر برای تلویزیون بازی نکرده و کلا حضورش در سینما بوده! چیزی که خیلی از بازیگران هستند و تلویزیون رو در حد خودشون نمی دونن!

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *