رقیب جدید برای گلر ملی پوش استقلال!

انتشار تصاویر تمرین امروز تیم استقلال، نکته جالبی دارد و آن، شیرجه خیره کننده ارسلان است.

مهاجمی که تا مرز جدایی از استقلال پیش رفت و در هفته های اخیر نیز بسیار کم به میدان رفته، در این روزها بدون حاشیه و در سکوت محض، تمریناتش را از سر می گیرد و حتی شاید در نقل و انتقالات نیم فصل نیز از جمع آبی ها جدا شود، اما این مسئله باعث نشده تا او روحیه جنگندگی خود را برای اثبات توانایی هایش به ساپینتو، از دست بدهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ارسلان مطهری که روزهای پرحاشیه ای را در تابستان امسال سپری کرد، در نهایت در جمع شاگردان ساپینتو ماندگار شد اما در ۹ هفته سپری شده، تنها ۳۵ دقیقه سهم حضور او در ترکیب استقلال بوده است که این مسئله باعث شده تا احتمال جدایی گیتاریست آبی ها طی ماه های پیش رو، بیش از هر زمان دیگری افزایش یابد.

با این وجود، این بازیکن همچنان در تمرینات استقلال با نهایت انگیزه به کارش ادامه می دهد و امروز در نقشی متفاوت تر از هر زمانی ظاهر شد و با در دست داشتن دستکش های دروازه بانی، توانایی خود را به رخ کشید.

ucfpkrr5

در تصاویری که از تمرین آبی ها منتشر شده، مطهری با شیرجه ای دیدنی و استثنایی، با دوربین عکاس باشگاه استقلال شکار شده که این بازیکن را حین مهار یک توپ در وضعیت جالب توجهی نشان می دهد.

استقلالی ها که چند فصلی است خیالشان از بابت درون دروازه راحت است، امسال نیز سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی را در اختیار دارند و حالا با این نمایش دیدنی مطهری، می توان او را به عنوان یک رقیب برای گلرهای آبی در نظر گرفت.

به هر شکل، باید دید در ماه های پیش رو چه تغییراتی در ارتباط میان ارسلان و باشگاه رخ خواهد داد. ساپینتو تمایل داشت تا کاوه رضایی را در جمع شاگردانش داشته باشد ولی مطهری با جدایی مخالفت کرد و اتفاقات پس از آن باعث شده تا همه در انتظار نقل و انتقالات نیم فصل باشند. آیا شاهد بازگشت کاوه و جدایی گیتاریست خواهیم بود؟ باید منتظر ماند و دید.

n4lp50ez

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی

در این پست طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *